Silemmmm
Yine benn
Umarım derslerden vakit ayırıp yazabilirim
Umarım eğlenceli olur sizi çookk seviyorum 💗💗💗
•
•
•
•Han'dan
"Ya siz ne diyorsunuz aklınızı mı kaçırdınız? Biz nereye yerleşelim. Ailemiz bile burda yok."
"Ben anlamam kardeşim nasıl giderseniz gidin bu bina yıkılacak! Depreme dayanıklı değil. Artık yatakta napmışsanız ona bile dayanamamış."
"Ya yanlış anlıyorsunuz. Biz gay değiliz yanlış birşeyde yapmadık."
"Ben anlamam yürüyün gidin kapı orada."Doğumgünümün ertesi günü evden kovulmakta ne! Zemine yama yapayım dedim kabul etmediler.
Minho'nun bana söylediği sözle kapının çalması beni çok rahatlatmıştı.
Kapıda ev sahibi vardı. Bir boru patlamış. Tamir etmek için gelmişler. Benimde zevkimi bozdular yeni babacığımla. 🥺Eve girince kendime gelebilmek için banyoya yönelerek yüzüme soğuk bir su çarptırdım. Namusum ellense bu kadar batmazdı! Evim yok evim gidecek yerim yok! Nereye gideyim ben.
"Hyung? Hyung orda mısın?"
"Evet Hannie burdayım. Ne oldu?"
"Gereksiz ev sahibi bütün apartmana boşaltıyor."
"Oğlum ne dediğini senin kulağın duyuyor mu?"
"Ne demişim yahu?"
"Ev sahibi apartma-WOŞEİWİDŞEİSİEİSŞEŞ"
"GÜLMEDE ANLAT GERZEK BEYİNLİ!"
"SUS BÜCÜR SENİ KASLARIMLA EZERİM!"
"1 BEN SENDEN UZUNUM 2 ne zaman babacık?"
"Edepsiz. Mal. Boşaltıyor dedin."
"Ha WKWŞŞSİE. Boşaltın olscaktı."
"Ne şimdi biz mi boşaltalım?"
"Daha fazla iğrenç bel altı esprileri ne katlanamayacağım. Ki espride değiller. Hazırlan siktir olup gidiyoruz."
"Seugmin itinin villasına.""Haberi var mı?"
"Suprisee yapıcaz."Kapının 3 kere art arda ritimli çalınmasıyla kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açımca birde önümde ne göreyim. GÖT! Buldum mu affetmem geçirdim bir tane.
"AĞAĞAĞA aptal velet kim vurdu popoma!"
Karşımdaki Minho'ymuş...
Kaç Han kaç.
Nereye kaçıyım Minhoya mı aptal Han.
Ah kafam!
Nede aptalım böyle!"Kaçma, kaçma. Kovalamıcam. Bizde geliyoruz sizinle. Seungmin kardeşimiz ortak arkadaşımız mış. Aynı ajansta çalışıyoruz. Biraz partileriz güzelim."
"Bana güzelim deme senin götün daha güzel"
"Hadi ya yapma öyle. Dün kucağımda da çok mutluydum."
"HYUNGG HAZIRLANN!"Changbine bağırmamla kapıdan uzaklaşmam bir oldu. Sadece Minho olmalıki tek başına girdi. Hyunjin gelmeyecek herhalde.
E bi zahmet nasılsa onun evi yıkılmadı. Bu duvarlarda kağıttan mı neyse artık. Kurtuluyorum senden JYP. Ellicem namusunu şimdi.
Giderken de bir orta parmakla nah çekersem valla içimin yağları erirr. Ohh...Changbin hyungum ile valizlerimizi hazırlayıp sadece 5 hafta kaldığımız evimize veda ettik. Bu yılki değiştirdiği iz 7 bina! Hepsinde de kovuluyoruz. Biz namusluda çocuklarızdır. Neden böyle olduki şimdi. Neyse Hannie üzülmek yok go girl go.
Bir saniye ben erkektim!
Go boy go."Ah Minhocum sana bir yer buluruz hayatım sen gitme."
Demesiyle JYP'ye nah çekmem bir oldu.
Minho kendini ezdirmeyerek "Benim yeteneğim yok derken beni kovman iyiydi. Şimdi ben gidiyorum sürün JYP.
Finally Finally.""Şimdi izninle arkadaşlarım bekliyor. Gelin arabam burada"
"Oha araban mı var?"
"Senin yok mu?"
"E var o zaman?"
Changbinle Minho'nun konuşmalarını dinleyerek arabaya vardık. Changbin hyung uyumak istediği için arka koltuğa uzandı bense Minho'nun yanına geçtim."E güzelim nasılsın?"
"Bune böyle Wattpad erkeği misin sen? Bende Wattpad kızı falan koluma fokununca ahh acıyor bırak mı diyim gerzek. Bana bida güzelim dersen. Hoppidi hoppidi gel sik beni olarak anlarım!"•
•
•
•
•
•Marabaaaa ee şeyy ee içime sinmedi gibi ama neyse umarım beğenirsiniz 💗💗💗 sizi seviyorum hoşçakalınn💗💗💗