Selam canlarımm
Bugün biraz grip olmuşum
Hepsi dondurma yediğim için! Ah zavallı canım ne isterse onu yapıyor! Aslında tutmaz diye yazmak istemiyordum. Fakat yazarken gerçekten çok eğleniyorum. Gün boyu bu bölümde ne yapacağımı düşündüm. Vee işte bu çıktı.
Lütfen okumaya geçmeden önce beğenip yorum atabilir misiniz? Ve ayrıca fikirleriniz varsa da dile getirmekten hiç çekinmeyin!!
İyi okumalar!!
•
•
•
•
•
•
•
•Han'dan
Karşımda Chan'ı görmemle afalladım.
"Babacık sen ne zaman polis oldun?"
Hyunjin'e don gelmiş olmalı ki öyle bir içtenlikle "Ha" dediki beni alıp bitirdi.Chan'ın yanıtı ben hariç herkesi şaşırtmıştı. "Kanka sen dedin ya gelirken kostüm giy doğum gününü öyle kutlucakmışız. Hem sen niye yarı çıplaksın!"
Demesiyle afallamam bir oldu.
Resmen duvarı sırtlamıştım. Koşar adımlarla evden çıkıp yukarı çıktım. Kapıya şifreyi girdiğim gibi kendimi içeri attım. Ah salak kafam birde yarı çıplakken tartışmaya girdim!Zavallı ben!
Minho'dan Chan gelmeden 5 dk önce
Hyunjin'in ağzına peçete tıkarken götünü yoklamadan edememiştim. Birde ne göreyim. Telefon! Zavallı aptal salonun ortasına kusarken ki kusmanın bedelini ödeyecek! Bende o esnada şu aptal son model telefonunu açmaya çalışıyordum. Ben genellikle İphone tercih ederim fakat herhalde bunun telefonu milattan önce kalma Nokia.
Aptal telefonu açmaya başaramayınca. Bir koltuğa fırlata verdim. "Kanka bu telefon neden bu kadar kötü. Bide sen benden daha ünlüsün. Nasıl bunu almış olabilirdin aptal. En azından interneti olsaymış."
"Kıymetlime öyle deme Minho malı. O bana Büyük Büyük Büyük babannemden kalma. Büyük Büyük Büyük torununa bırakılmasını istemiş. Buna iyi bakarsam zengin olacağımı söylediler."
"Aptal sen zaten zenginsin!"Çilli şahısın "Ha siz ikiniz de zengin misiniz? Kankaaa hayallerimiz gerçek oldu kendimize sugar daddy bulduk. "Hyunjin'in aptal yanıtıyla herkes şok olmuştu. Ama ben bim oldum😎.
"Sen Minho'yu bırak ben senin sugar daddy'in olurum bebeğim. Ama tek şartım var Nokia kullanacaksın." Hiç gecikmeden Han cevabı yapıştırdı.
"Nokia dedemmiş, hah?"Kapının çalmasıyla kapıya doğru yöneldim gecenin bir vaktinde kim kapıyı çalardı ki? Aman Allah'ım Allah'ım yüzüme güldün bin şükürler olsun ki. Gidip gusül almam lazım şimdi. "Yanlış yere mi geldim? Siz kimsiniz ben Hanlara gelecektim." "Yanlış yer. Ama onlar burada yani doğru yer aslında. Geçin içeri siz." Bu çocuklar belalıydı herhalde. Her hafta bu polisi görüyordum ama ilk defa polis kıyafetiyle görmüştüm. Karizmatikmiş heh:D(piç gülüşü)
Han'ın babacık demesiyle afalladım.
Hyunjin
"Felix ne olur bunun senin babacığın olmadığını söyle!"
Bu çocuk niye böyleydi. Çocuk kendini yerlere atıp resmen bayılıp bayılıp kalktı.
Chan'ın gerekli açıklamasıyla bir tavşan gibi zıplayıp Felix'e sokuldu. Bu çocuk ne zaman Felix'e anayı yakmıştı?
Han'ın kaçışını görmeniz lazımdı. Resmen bir Tazmanya canavarı. İtiraf ediyorum jaguarlı boxeri çok güzeldi.Ama merak etmeyin sevgili arkadaşlar bende kedi manyağı Minhoysam hayatta Han'dan hoşlanmam. Hoşlanırsam gelsin beni siksin.