S-sen!?

438 13 6
                                    

Jen'den*

Lisa bir anda gözünü çekti benden. Ardından camı açtı. Ne yani benim de ona bakmam onu utandırmışmıydı? Umarım sadece böyledir...

...

6 ders atlattık. Dersimiz kimya galiba. Kimya da bok
gibiyimdir. Hiç anlamam. Sınıfın yarısı benim gibi zaten. Ama Lisa kimya da başarılı olduğu söylenebilir. Açıkcası, onun bu yönünü seviyorum.

.......

Okul bitti. Sonunda. Derin bir nefes alıp verdim.
Çıkışa doğru ilerlemeye başladım. Bu gün benimle pek uğraşmamışlardı. Bu güzeldi.

Eve vardım ve üstümü değiştirdim. Bu akşam bara gideceğim. Evimin kirasını ödemek masraflarımı vs. ödemek için barda çoğunlukla direk dansçısı olarak çalışıyorum. Klasik şeyler artık benim için. Annem bile zor para kazanıyor çünkü.

Akşam 21.54 civarı bara doğru bir taksi tuttum. Bu gece barda olacaktım. Sabaha kadar. Bu gerçekten fazla yorucuydu. Ama idare ediyorduk işte.

Söz verdiğim insanlara paralarının karşılığını verdim falan filan (buna ne denirki amk). Çok sıradan geliyordu. Aslında düpedüz fahişe gibiyim. Sadece daha geçici bir şey. Derken süre doldu. Adam odadan çıktı. Rahatlamıştım. Yarım saattir adam ağzımı beceriyor. Tanrım, iğrenç. Derken direk dansı
yapmak amacıyla sahnenin köşesine yürüdüm. Bir süre dansı yaptım. Derken kapıdan giren Lisa' yı gördüm.

Elim ayağıma dolaştı. Eğer bunu okula yayarsa. Sakin olan hayatımı boka çevirebilirdi. Ki istese
benimle ilgili olmayan şeyleri bile bütün okula yayabilecek güce sahipti.
Yüzümü hafiften gizlemeye çalıştım.Elimde olsa
dansa devam etmezdim. Ancak bu sefer yapmazsam atılacağıma eminim. Lisa gördüğüm kadarıyla dans
edenlere göz gezdirmeye başlamıştı. Bana doğru baktığından elimden geldiğince yüzümü gizledim.
Fayda oluyordur umarım diye düşündüm.

Lisa'dan*

Son baktığım kadını Jen'e benzettim.Acaba, gerçekten para kazanmak için burada çalışıyormuydu?

Lisa-"Hey Kim"

Dans?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin