~• 𝑇ℎ𝑒 𝑅𝑖𝑣𝑒𝑟 •~

533 20 0
                                    

~•~•~•~

𝐼𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠... 𝐿𝑖𝑘𝑒 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟? 𝑁𝑜... 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑑𝑒𝑎𝑑.

𝑊ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑚 𝐼?

~•~•~•~

𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼'𝑚 𝑓𝑙𝑜𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑒 𝑖𝑡. 𝐼 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑒 𝑑𝑒𝑎𝑑... 𝐵𝑢𝑡 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒... 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝐼 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑢𝑑𝑦 𝑒𝑥𝑡𝑒𝑟𝑖𝑜𝑟 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑒𝑛, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑔.

𝐼'𝑚 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑛𝑒𝑒 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑖𝑛 𝑎 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑡𝑐ℎ 𝑜𝑓 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟. 𝐼𝑡 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑓𝑎𝑟 𝑝𝑎𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑒𝑦 ℎ𝑜𝑟𝑖𝑧𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑖𝑓 𝑖𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑒𝑛𝑑. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑖𝑛 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒, 𝑎𝑠 𝑖𝑓 𝐼 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑐𝑘 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑛𝑑𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑜𝑙𝑑 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑣𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛.

𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒'𝑠 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑑𝑜, 𝑠𝑜 𝐼 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑠 𝑤𝑒𝑙𝑙 𝑤𝑎𝑙𝑘. 𝐼 𝑠𝑒𝑡 𝑜𝑓𝑓, 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑟𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑠 𝑠𝑜 𝑑𝑒𝑠𝑝𝑒𝑟𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑝𝑢𝑠ℎ 𝑚𝑒. 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 ℎ𝑜𝑤 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘, 𝐼 𝑧𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑓𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦. 𝑇ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒𝑑 𝑔𝑟𝑒𝑦 𝑠𝑘𝑦 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑠 𝑡𝑜 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒, 𝑚𝑦 𝑓𝑜𝑔𝑔𝑦 𝑠𝑢𝑟𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑣𝑒𝑟.

𝑇ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑖𝑛 𝑎 𝑙𝑜𝑜𝑝 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑛 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑐𝑘𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑡 𝑠𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑎𝑡ℎ 𝑚𝑦 𝑓𝑒𝑒𝑡. 𝑆𝑜𝑚𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 𝐼 𝑠𝑤𝑒𝑎𝑟 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑎 𝑓𝑖𝑠ℎ, 𝑜𝑟 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑒𝑎𝑤𝑒𝑒𝑑, 𝑏𝑟𝑢𝑠ℎ 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝑚𝑦 𝑙𝑒𝑔, 𝑏𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑖𝑡'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝑆𝑜 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔.

𝐴𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔

          𝐴𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔

                    𝐴𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔

                              𝐴𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔

~• 𝐴𝑚𝑜𝑟𝑝ℎ𝑜𝑝ℎ𝑎𝑙𝑙𝑢𝑠 𝑇𝑖𝑡𝑎𝑛𝑢𝑚 •~Where stories live. Discover now