~• 𝐶𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡 •~

532 21 5
                                    

~•~•~•~

"𝐼'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑜," ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑠𝑝𝑒𝑟𝑠.

𝐻𝑒 ℎ𝑎𝑠..?

~•~•~•~

𝐿𝑎𝑤𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑠 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑦, 𝑏𝑢𝑠𝑦 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑚𝑦 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠, 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑙𝑢𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑟𝑜𝑙 𝑚𝑦 𝑟𝑎𝑔𝑔𝑒𝑑𝑦 𝑔𝑎𝑠𝑝𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ.

𝐻𝑒 ℎ𝑜𝑙𝑑𝑠 𝑎 𝑠𝑡𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑢𝑔, 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑠 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑚𝑒. 𝐼 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚, 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑢𝑑𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑔, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡𝑜 𝑚𝑒, ℎ𝑜𝑙𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑖𝑡. 𝐼 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑝 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑟𝑚 𝑙𝑖𝑞𝑢𝑖𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒.

𝑇ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑚𝑜𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑎 𝑤𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑚𝑦 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡 𝑎𝑠 𝑖𝑡 𝑠𝑙𝑖𝑑𝑒𝑠 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝑠𝑜𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒. 𝐿𝑎𝑤 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒, 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑖𝑡𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑓𝑓𝑙𝑦 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐼 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑒𝑎 ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑝𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒.

𝐼 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑖𝑔 𝑑𝑟𝑖𝑛𝑘, 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎𝑣𝑖𝑙𝑦. "𝑆𝑜..." 𝐼 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, 𝑎𝑑𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚, "𝑦𝑜𝑢'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜?" 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑝 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚, 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑙𝑒 𝑏𝑙𝑢𝑒 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤.

𝐼𝑡'𝑠 𝑜𝑏𝑣𝑖𝑜𝑢𝑠𝑙𝑦 𝑎 𝑡𝑜𝑝𝑖𝑐 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛, 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑜𝑤 𝑚𝑢𝑐ℎ ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑠 𝑡𝑜 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑠𝑖𝑡𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛, ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑𝑠, "𝑦𝑒𝑎ℎ, 𝑎𝑠 𝑎 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑..." 𝐻𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ, 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑠 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑢𝑔.

𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑖𝑡 𝑜𝑓𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑝𝑖𝑐, "𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡..?" 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡, 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑓𝑜𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑡𝑠. 𝐼 𝑛𝑢𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡, 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚.

~• 𝐴𝑚𝑜𝑟𝑝ℎ𝑜𝑝ℎ𝑎𝑙𝑙𝑢𝑠 𝑇𝑖𝑡𝑎𝑛𝑢𝑚 •~Where stories live. Discover now