~•~•~•~
"𝐼'𝑙𝑙 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑚𝑜𝑟𝑟𝑜𝑤 𝑒𝑎𝑣𝑛𝑖𝑛𝑔, 𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝," 𝐼 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑦, 𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟.
𝐻𝑒 𝑛𝑜𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑢𝑏𝑠 𝑚𝑦 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦.
~•~•~•~
𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑖𝑡 𝑖𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑢𝑛𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑝𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤, 𝑎𝑛𝑑 𝐿𝑎𝑤𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑑. 𝐼 𝑏𝑙𝑖𝑛𝑘 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦. 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑥𝑎𝑐𝑡𝑙𝑦 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝐿𝑎𝑤𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒'𝑠 𝑠𝑐ℎ𝑒𝑑𝑢𝑙𝑒, 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑎𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑙 𝑑𝑎𝑦.
𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦 𝑝𝑢𝑠ℎ 𝑜𝑝𝑒𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑠𝑖𝑔ℎ 𝑎𝑠 𝐿𝑎𝑤𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑝𝑎𝑟𝑡𝑚𝑒𝑛𝑡. 𝐻𝑒 𝑠ℎ𝑢𝑡𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑠 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑟𝑖𝑛𝑠𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑓𝑓 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑡ℎ𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑠𝑖𝑛𝑘.
𝐻𝑒 𝑟𝑢𝑏𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑙𝑦, 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑. 𝐼 𝑠𝑞𝑢𝑖𝑛𝑡 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑖𝑚, 𝑏𝑢𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑒𝑛𝑑 𝐼'𝑚 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. 𝐻𝑒 𝑦𝑎𝑤𝑛𝑠, 𝑠𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠, 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑐𝑙𝑖𝑚𝑏𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑠 𝑚𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑙𝑦, 𝑠𝑚𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑐𝑘𝑦 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑠𝑚𝑒𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝐶𝑜𝑙𝑜𝑔𝑛𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟.
𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑝 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑝𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝐼 𝑚𝑢𝑟𝑚𝑢𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒. 𝐻𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑖𝑛𝑘𝑠 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑠𝑝𝑜𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔, "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑖𝑡 𝑑𝑎𝑟- 𝑢ℎ𝑚... 𝑌/𝑁..?"
𝑀𝑦 𝑏𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑐𝑙𝑢𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘 ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒, 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔? 𝐼 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑒 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑝𝑒𝑎𝑘 𝑢𝑝 𝑠𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, "𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜?"
YOU ARE READING
~• 𝐴𝑚𝑜𝑟𝑝ℎ𝑜𝑝ℎ𝑎𝑙𝑙𝑢𝑠 𝑇𝑖𝑡𝑎𝑛𝑢𝑚 •~
Fanfiction~•~•~•~ !!𝐶𝑜𝑛𝑡𝑎𝑖𝑛𝑠 𝑠𝑝𝑜𝑖𝑙𝑒𝑟𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝐿𝑎𝑤𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒'𝑠 𝑟𝑜𝑢𝑡𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝐵𝑜𝑦𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝐷𝑒𝑎𝑡ℎ!! 𝐹𝑜𝑟 𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑛𝑙𝑦! 𝐼𝑛𝑐𝑙𝑢𝑑𝑒𝑠 𝑆𝑡𝑜𝑐𝑘ℎ𝑜𝑙𝑚, 𝑔𝑜𝑟𝑒, 𝑟@𝑝𝑒, 𝑎𝑛𝑑...