1. bölüm KARAR

4 1 0
                                    


   Kalbim yerinden çıkacakmış gibi delicesine atarken bilgisayarın başında tek bir tuşa basmak ve basmamak arasında gidip geliyordum. Odamda tek başımda bilgisayarın başında LGS sonucumu öğrenme zamanım geldi son 4 ay boyunca çok güzel bir şekilde çalıştım, hayalimdeki sosyal lisesini kazanmışımdır umarım ama artık daha fazla dayanamıyorum, bastım ve gözümü kapattım hah imkansız bu, ama artık bakmalıyım, hayır olmaz ya kazanamadıysam, bakmadan bilemem, ama korkuyorum, korkunun ecele faydası yok Açelya tamam sakinim sorun yok. 

   ''Anne!'' odamdan mutfağa pek sevmediğim anneme bu haberi vermek için hızla koştum. ''Anne!''                                                                                                                                                                           ''ne?'' yine umursamaz yine gereksiz ama moralimi bozmadan ''oldu, kazandım anne oldu hayalimdeki sosyal lisesini kazandım'' derin bir iç çekti umursamaz bir tavır takındı ve o mükemmel günümü zehir edecek yüzümün gülümsemesini sonsuza kadar kaldıracak bir cümle kurdu ''o liseye gitmeyeceksin Açelya boşa ümitlenme, zaten itiraz edemezsin sakın aptalca bir şey yapmaya kalkma babanın tüm paralarını alırım babanı iflas ettiririm senide çırılçıplak sokağa salarım umarım anlamışsındır.'' bozguna uğradım hem de hiç uğramadığım kadar ailem tarafından kimi zaman iftiraya uğrasam da, hiç bir zaman sevgi görmesem de, hiç bir zaman beni korumasalar da, hiç bir zaman gerçek aileymişiz gibi olmasaydık da bunlar daha azdı.

   ''Ben teyzene gidiyorum üç saate kadar yokum isteyene kadar kriz geçir sonunda nasıl olsa alışacaksın'' dişimi kıracak kadar sıktım, yumruk yaptığım ellerimin tırnakları elimi kanattı arkama sakladım, titredim umursamadım, çıldıracak gibiydim, o ise yanımdan sakince gitti dizlerim kapı kapanır kapanmaz intihar etmek istermişcesine kendilerini bıraktılar Bulunduğum yere çöktüm ankisyete kadar berbat bir şey yoktu ''efendim bir şey mi oldu iyi misiniz?'' evdeki hizmetli kadın rahatsız olabileceğimi düşünüp korkarak bunu dedi ''git. Gelince  baya bir işin olacak.'' dedim ve oda gitti. derin bir nefes aldım, bağırarak ayağa kalktım, mutfaktaki bardakları sinirle bağırarak yere savurdum, bardaklar kırıldı sandalyeleri devirdim bağıra çağıra ağladım içimde o hissi dışarı atmak için çabaladım kırık camların üstünde dizlerimin üstüne çöktüm, acı mı ankisyete yaşayan biri fiziksel acıyı asla hissetmez. duvara yumruklar savurdum tekme attıp atığım tekmeyle geri düştüm, 2 saat boyunca kriz geçirdim, sonunda beynim buna dayanamadı patlayacak kadar acıdı gözlerim karardı ve cam parçalarının dibine bayıldım...

      Saat kaçtı bilmiyorum,, hava kararmış halı kan olmuş bazı camları elime ve dizime batmıştı başım felaket derce de ağrıyordu, annem ise hayla yoktu odama doğru telefonu almaya gittim hizmetli görevliyi aramak için telefonu açtığımda annemden bir mesaj geldiğini gördüm ''tatlım biz babanla bir kaç aylığına tatile çıkacağız o zamana kadar harcayabilesin diye kartına bir miktar para yatırdık komşumuz Hazal hanım seni yeni okuluna kayıt ettirecek bilgine'' tiksintiyle mesaj okurken kaç lira yatırdıklarına baktım bir kaç ay için normalden fazla yatırdılar 50.000 lira yatırmışlar anlaşılan içimi rahatlatmaya çalışıyorlar...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

BU KİTAP TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR ESİNLENME VE YA CANLANDIRMA YOKTUR.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lanetli okla hoş geldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin