Jungkook sabah kalktığında 2 deltasını yanında görmesiyle dünkü üzgünlüğünü unutmuş aksine kırılan küçük kalbi mutlulukla dolmuştu iki deltanında yüzünün her tarafına öpücük bırakmıştı ama deltaları hala uyanık değildi çok yorulmuş olmaları lazımdı dün.Omega onların uyanmayacağını anlayınca aklına gelen fikirle gülümsemiş ve planını uygulamaya başlamıştı yatağın üstüne çıkıp zıplamaya başlamıştı yatakta ama deltaların uykusu o kadar derindi ki
uyanmamışlardı"Ya uyansanıza canım sıkılıyor!"
jungkook zıplamaya devam ederken bir yandanda bağırıyordu zıplamak çok hoşuna gitmişti ama başına birşey gelse deltalar uyanmayacaklardı.
"Taehyung V hadi ama deltalar ya."
Jungkook en sonunda dayanamayıp ikisinin de yan yana uyumasindan dolayı üstlerine bodoslama atlamıştı.
Deltalar aynı anda sıçrayak uyandığında ikisininde üstünde olan omegayı görmüşlerdi kıkır kıkır gülüyordu deltaların canı hiç acımamıştı"Sonunda uyandınız ya başıma bişey gelse uyanmayacaksınız gidiyorum ben."
Jungkook onların üstünden tam kayacakken taehyung onu tutup kendine doğru çekmişti
"İlk önce yaramazlık yap sonra kaç öyle olur mu bebeğim."
Jungkook anlamaz gözlerle deltaya bakmış,iki deltada birbirlerine bakmış ve yapacakları şeyi yapmaya başlamışlardı, taehyung bir anda omegayı altına alıp kendi ağırlığını ona vermeden yatırmış ve gıdıklama ya başlamıştı V'de taehyung gibi omegalarını gıdıklama başlamıştı.
"Y-ya ha-haksızlık."
"Hiç haksızlık değil omega."
Taehyung ve V bir dakika ardından omegayı bırakmışlardı eğer biraz daha gıdıklasalardı gülmekten bayılacaktı çünkü.
Jungkook çatık kaşlarla üstünden kalkan deltayı ve yanından ayrılan deltaya bakmıştı"Ya karnım ağrıyor,bende sizi gıdıklıyacağım kaçmayın ya korkak deltalar."
Deltalar omeganın kaşları çatık sinirli sesine sadece çok tatlı olduğunu düşünmüştü
"Evet senden çok korkuyoruz güzelim lütfen bizi gıdıklama olur mu."
V'nin ciddi sesine karşı omegada ciddeşti ve yataktan kalkıp iki deltanin yanına gitti
"Olmaz!"dedikten sonra bu fikri çıkaran V'nin karnını gıdıklamaya başlamış ama hiçbir sonuç alamayınca çatık olan kaşları dahada çatılmıştı.Sonra ise diğer deltanın karşısına geçip onunda karını ellemişti ama hiçbir sonuç alamamıştı.
"Ya siz nasıl deltasınız gıdıklanmıyorsunuz."
Taehyung karşındaki bebeğin dudaklarını büzerek konuşmasına daha fazla dayanamamış ve onu kucağına almıştı,jungkook refleksle kollarını deltanın boynuna dolamıştı
"Deltaya bak ya sinir edip bide kucağına alıyor."
"Gardenyam sana bu özgüven bugün nerden geldi?"
V merak ettiği soruyu mutfağa ilerlerken sordu.
"Hah yani özgüvenim olursa beni döver misiniz?"
Taehyung sabahtan beri çocuğu gülümseyerek izliyordu ama bunu deyişiyle iki deltada ortaya güçlü bir kahkaha bırakmıştı
"Bebeğim sen bugün niye herşeyi bu kadar yanlış anlıyorsun,ve sinirlisin hm?"
"Beni dövemezsiniz zaten bu tatlılığa kıyanda ne biliyim,evet sinirliyim çünkü yarım saat boyunca kalkmadınız ve kalkıncada beni gıdıkladınız tamam mı?"
"Anladım bebeğim kızma özür dileriz."
en sonunda didişe didişe mutfağa gelmişlerdi Taehyung kucağındaki omegayı tezgahın üstüne oturtmuş ve dolabın kapağını açmıştı,
"Ne yiyeceksiniz bakalım."
"Taehyung sen bize omlet yap "
V taehyung'un yemeklerine bayılıyordu çünkü kendisi yemek yapmayı o kadar fazla bilmiyordu yakın zamanda okulu için gidekcekti buradan o yüzden şimdiden öğrenmesi gerekecekti.
"Tamam bebeğim senin özel istediğin birşey varmı?"
"Muzlu süt varmıı?"
Taehyung ve V süt pek sevmedikleri için evde pek barındırmazlardı
o yüzden taehyung dolaba bakmadan direk olarak omeganın meraklı bakışlarına cevap vermişti."Evde biz süt içmediğimiz için yok,ama artık bulundursak iyi ol-"
"Taehyung sen kahvaltıyı hazırla bizde jungkook'la markete gidelim."
Bu sefer jungkooku kucağına alan taraf V olmuştu
-
"V sana birşey sormak istiyorum."
V ve jungkook çok geçmeden evden çıkmış ve markete doğru yürümeye başlamışlardı ama jungkook'un merak ettiği birşey vardı V söylemesi için başını omegaya çevirdi ve başını salladı
"Senin adın V mu gerçekten başka adın mı var?"
"Adım aslında Victor."
Evet adı aslında Victordu,ama annesi hep ona öyle seslendiği için kimsenin ona öyle seslenmesini istemiyordu herkese kendini V diye tanıtıyordu.
"Victor mu?neden onu kullanmıyorsun ki."V içine derin bir nefes çekip cevapladı onu,çünkü bu konu yüzünden hassas omegasını hiç üzmek istemiyordu"Boşver jungkook zamanı geldiği zaman anlatırım sana."
Jungkook ismini kullanılmasıyla susmuştu çünkü deltalar ona hep bebeğim yada gardenyam diyordu,demekki basmaması gereken bir konuya deyinmişti.
V onun üzgün halini görünce kendine içinden sövdü ve ondan uzaklaşan omagasının bileğinden tutup avucuna dudaklarını bastırdı,şu hayattaki en değerli şeyini insan üzmek istemezdi V'de canı pahasına sevdiği omegasını üzgün görmeye asla dayanamıyordu.
-
Bu bölüm biraz Vkook ağırlıklı oldu
ama merak etmeyin taekook ağırlıklıda gelir.Bunlar nasıl birleşcekler ya jungkook alıştı tamamda bir türlü mühürlenmeyi kabul edemiyor.
Peki ya V başka ülkeye gidince ne olacak sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TWIN IN LOVE | TK ✔️
Fanfictionİki delta kim ve küçük omega jeon 'Kaos bizim hayatımız koo Onsuz mutlu olamayız' |Semetae semevictor| |Delta| Omegaverse| |Minicik FEMkook| Başlama tarihi: 1 Mayıs 2023