'7'Mine

6.7K 513 96
                                    

"jungkook ordan çıkmayı ne zaman düşünüyorsun?"

Yaklaşık yarım saatir burdaki tuvalet kapağının üstüne oturmuş utançtan dışarı çıkmıyordum bile utancımdan
Onlar ise kapıya vurup orda üşüyeceğimi söyleyip duruyorlardı.

"Jungkook illa kapıyı mı kırayım bebeğim."

Bebeğim, bebeğim mi! Bana dedi bana bebeğim dedi tanrım al canımı bitsin şu güzel ızdırap,ben hayatımda hiç bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum sürekli zorbalanmaktan bıktım ama deltalarım beni düşünüp duruyorlardı, ikisinide öpmüştüm.

"Jungkook, eğer biraz daha ordan çıkmazsan kapıyı kırıp o güzel dudaklarını bitiririm güzelim."

İlk V sonra taehyung, ikiside sabahtan beri güzelim,bebeğim diyip duruyorlardı delireceğim daha fazla dayanamayıp kapının kilidini çevirip
Yavaşça açtım.

iki bedenide kapının tam önündeki duvara yaslı görünce,çatık kaslarıyla
Beni izliyorlardı bu daha çok gerilmeme sebep olurken bir anda taehyung yanıma gelip bana sarılmıştı
ve saçlarıma minik öpücükler kondurmaya başlamıştı,diğer taraftan V gelip oda sarılmıştı bana.

"Çok utangaçsın bebeğim,nasıl kırcaz bu utangaçlığını hm?"

başımı kedi gibi V'nin göğsüne sürtmüştüm
Kafamıda sallamıştım hiç bilmiyorum nasıl geçeceğini ama her sarılıp ta öpüp te kaçmak olmaz.

"Küçük omegamız artık okula gitmemiz gerekiyor hazırlan bakalım."

Tekrar başımı olumlu anlamda salladım Taehyung ve V nin çenesine öpücük bırakıp hızlı adımlarla herzaman kaldığım odaya doğru koşturdum,arkamdan ise gülme sesleri geliyordu.

-

Bugün arabayla değilde yürüyerek okula gitmiştik deltalar çok popülerdi her gören selam veriyordu onlara bana göz ucuyla bakan bile yoktu ama alıştım artık benim için sorun değildi.

Beraber sınıfımıza geçmiştik nasıl herkes sınıfta kalmayı becermiş ki?
Ya ben çok zekiyim yada ineğim.

sırada jiminle oturuyordum En arkanı n bir önü arkamda deltalar önde ise Jin ve Yoongi alfaları vardı.

"İlk ders neydi ya."

"Kimya."

Jimin gözlerini şokla açmış bana bakıyordu,evet kimyacıyı hiç sevmezdik çünkü sürekli bizimle uğraşıp duruyordu hoca hayır yani biz ne yaptıkki bizim suçumuz ne?

"Keşke gelmeseydim ilk ders."

Homurdana homurdana konuşmaya başladı ve susmayacağını anladığım için hoca gelene kadar kafamı sıraya koyup gözlerimi kapadım,uykum yoktu ama yapacak birşeyde yoktu.

Şu 1.5 hafta deltlarla çok iyi vakit geçirmiştim içten içe çok ısınmıştım bana çok yardımcı oluyorlardı ve bu halleri çok tatlı geliyordu bana, ikisinin ortasına gelince omuzları ve göğüsleri arasında bir yere geliyordu boyum yani arada bayağı bir santim vardı.

Topuklu ayakkabı sesi duymamla başımı kaldırdım ve herzamanki gibi
Kırmızı ruj yüzü hep boya kısa etekli bir hocayla karşılaştım sınıfımızdaki omegalar aç köpek gibi bakıyordu onlara ıy.

Hoca sınıfta gözünü gezdirdi ve benim sırama çatık kaşlarla baktıktan sonra arkadaki deltalarla bakınca gülümsedi gıcık.

"Ah deltalar sonunda sizinle tanışabildik merhaba."

Başımı deltalara hızla döndürdüğüm an ikisininde bakışları bana döndü al işte böyle adam ederler.

Sonra ise gözlerini çekip hocayı cevapladı V

"Merhaba."

Hah! Noldu hoca bi yüzün düştü sanki delta'm sana soğuk olunca mı aklın başına geldi.

"Jeon jungkook önüne dön."

Şu kadın alfa ama çok sinir bozucu hem bana birşey yapamaz ki deltalarım var yanımda benim
Gözlerimi onun görmeyeceği şekilde devirerek önüme döndüm.

"Döndüm hocam."

dedim bağırarak aslında bağırmam gerekmiyordu ama gıcıklığına bağırmıştım sınıftakiler ve hoca kulaklarını kapayınca azda olsa gülümseme geldi bana.

"Niye bağırıyorsun ya."

"Sanane lan önüne dön sen."

Jimin'in benni savunmasıyla yanağına yaklaşıp öptüm oda aynı şekil başını kızdan ayırıp bana döndüğü gibi oda yanağımı öptü.

Alfa hyunglar alışıktı ama deltalar için aynı şeyi söyleyemezdim göz ucuyla baktığımda İkiside çatık kaşlarla jimine bakıyordu,ay bare dövmeseler çocuğu.

"Jungkook birdaha bağırırsan aileni çağırtacağım."

"Hocam onun ailesi yokki terk etmiş onu."

Bütün sınıf gülmeye başlayınca gözlerim doldu hemen herşeyde niye bunu hatırlatmak zorundalarki herşeye gülüyorlar.

"Jeon sana çıkabilirsin demedim otur."

Hocayı hiç dinlemeden akan yaşlarımı elimin tersiyle sildim ve omuz atarak çıktım sınıftan.

Ailemin beni terk etmesi benim suçum muydu? Sırf en düşük ırkım diye mi bunlar başıma geliyor?
Yoruldum artık çok.

sabahki mutluluğumla tuvelete kitlemiştim kendimi ama şimdi ağlayarak kitliyordum arada ne fark vardı değil mi?

-

Oy ve yorumlarrr
💜♥️
Gittikçe kitapın okunması artıyor ama takipçiler hiç artmıyor:/

TWIN IN LOVE | TK ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin