'23'TK and V

5K 349 362
                                    


TK

1 hafta sonra

-

"Ne,nasıl yani jimin hyung şimdi hamile mi!"

Omega sabahtan beri aynı şeyi soruyordu çünkü çok heyecanlanmıştı o bebeklere bayılırdı! ama hala bir tarafı Victor deydi.

"Evet güzelim evet,sakin olur musun."

Jungkook başını sallayıp telefona koşturdu yapmak istediği jimini arayıp onu tebrik etmekti,en azından biraz kafası dağılır diye düşünüdü aradığında telefon çaldı çaldı ama açmadı.

"Açmıyor, kaç gün oldu neden gittiler ki."

"Biraz tartışma oldu sonra jimin gitti yoongide arkasından."

Hoseok konuşuca jungkook başını sallamış ve deltasına bakmıştı ona ne zaman baksa Victor'u anımsıyordu ve özlüyordu yürüyüp deltasının yanındaki küçük boşluğa oturdu ve kafasını omzuna koydu.

"Victor'u çok özledim,bizi hiç özlemedi mi."

Dudaklarını büzerek konuşmuştu taehyung ise omzuna yaslanan omegasının büzdüğü dudaklara öpücük kondurmuştu,Victor nereydese 1 haftadır yoktu polise bile haber vermişlerdi ama en azından ölmediğini biliyorlardı bu omega için bile yeterdi çünkü deltası mutlu olsun üzgün olsun ama ölmesin başına birşey gelmesin kalbine bir ağrı girmesin istiyordu.

Victor belkide şuan mutluydu belkide üzgündü jungkook 2 günde bir hissediyordu onu,keşke mühürlenseydik dedi o zaman istediği gibi hissedebilirdi.

"Özlemiştir bebeğim seni beni niye özlemesin,zaten geldiğinde benden bir sopa yiyecek merak etme."

Jungkook gülerek karşısında oturan adamlara bakmıştı onlar 1 haftadır çıkıp geliyorlardı ama hala tam olarak tanışmamışlardı.

"Sizle tanışmadık ben jungkook."

Oturan adamlar dikleşmiş ve onlarda kendini tanıtmıştı.

"Ben namjoon memnun oldum omega."

Jungkook gülümseyerek başını sallamış ve kızıl saçlı alfaya bakmıştı.

"Bende Hoseok."

Omega kafasını sallayıp tekrar önüne döndü ve aklına gelen fikirle bunu hemen jimine söylese iyi olacak diye düşündü,
Namjoon ve Jin hyung çok yakışırdı!
Eh onları birleştirmek jimin kook ikilisine düşüyordu,okulların tatil olmasıda bunu istedikleri zaman yapabilecekleri aklına geliyordu.

"Taehyung ne düşünüyorsun?"

Ortam sessizliğin namjoon bozmuş ve Jungkook'un hain düşünceleri susmuştu ve eşine bakmıştı.

"Amerikada olduğunu biliyorum ama ne için gitti hiç bilmiyorum."

Taehyung sözlerine dikkat ediyordu çünkü yanında jungkook vardı,ama Amerika'ya gittiğini bilse iyi olurdu.

"Ne amerikası!Victor bizden o kadar uzakta ne yapıyor."

"Bilmiyorum jungkook,sen odana git bizde biraz düşünelim."

Deltanın ilk defa sert çıkan sesiyle jungkook ondan biraz uzaklaşmış ve ona ilk defa 'jungkook' demesiyle kalbi kırılmıştı,ama Victor onun deltasıydı ve öğrenmek en büyük hakkıydı.

"Hayır lütfen sizle kala-"

"Jungkook odana dedim."

Bu sefer otoriter çıkan sesle jungkook gözleri dolu bir şekilde başını sallamış ve hızlı adımlarla deltasının odasına değilde misafir odasına girmişti, taehyung ise ne yaptığını yeni farkına varmış ve ellerini sertçe saçlarına geçirmişti.

TWIN IN LOVE | TK ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin