დილით როდესაც გაიღვიძეს რათქმაუნდა ჯიმინს შერცხვა და ოთახიდან გავარდა, კარებში კი ნამჯუნს დაეჯახა რომელიც ჯონგუკის გაღვიძებას აპირებდა.
-ჯიმინ?ჯონგუკის ოთახში რას აკეთებდი?-მოღუშულმა იკითხა ნამჯუნმა და ახლა უკვე კარებს შეხედა საიდანაც ჯონგუკი გამოვარდა.
-აა ისაა...-აქეთიქით იყურებოდა ჯიმინი- ჯონგუკი გეტყვის!-წამოიყვირა და ჯონის უკან დაიმალა.
-ჰაა? მე რას ვეტყვი?-გაიკვირვა და ომეგისკენ შებრუნდა.
-ჯიმინს რა უნდოდა შენს ოთახში ჯონგუკ?-კითხვა გაიმეორა ჯუნმა და სერიოზული დაელოდა პასუხს.
-აა ჯიმინი ვერ იძინებდა და წიგნი მთხოვა მაგრამ მერე ფილმის ყურება გადავწყვიტეთ და ჩაგვეძინა.-კისერზე უხერხულად მოისვა ხელი და დაიჭყანა.
-ნამჯუნ ჯოჰუნი რატო ტირის?-უეცრად იკითხა ჯიმინმა როდესაც პატარა ბავშვის ტირილის ხმა გაიგო და მაშინვე იქით გაიქცა დაიდანაც შემოესმა.
მალევე კი ბავშვს მიაგნო რომელიც მამიკოს ჩხუბს ტირილით უსმენდა.
-ჰეი ჯიჰ რა მოხდა?-მასთან ჩაიცუცქა ჯიმინი და ცრემლები მოსწმინდა.-ჯინ ბავშვს რატომ ეჩხუბები?რამე დააშავა?-იკითხა ჯიმინმა და ალფებს გახედა რომლებიც მაშინ შევიდნენ სამზარეულოში ომეგებთან.
-ნახე ჯიმინ!ჯონგუკის საყვარელი ჭიქა გატეხა ჩვენი ფოტოებით!-დაიყვირა ისევ ჯინმა და ბავშვს დატუქსვა დაუწყო.
-ჯინ!მაღადავებ?-გაეცინა ჯონგუკს.-ბავშვს მაგის გამო ეჩხუბები?-გაიცინა და ძმიშვილი ხელში აიყვანა დასამშვიდებლად.
-ჯინ ჯიქას ეშველება. თუ საჭირო გახდება ახლიდან დავამზადებთ მაგის გამო ნუ ჩხუბობ კარგი?-ამჯერად ნამჯუნი მივიდა ჯინთან და ჩაეხუტა.
-ჯინ მე და ჯონგუკი წავალთ და ზუსტად ასეთს დავამზადებინებთ კარგი? ოღონდ ამაზე ნუღარ გაუბრაზდები ჯიჰუნს.- უთხრა თბილად ჯიმინმა და ნამსხვრევების კრეფა დაიწყო როდესაც ერთერთი თითში შეერჭო და ტკივილისაგან წამოიკვნესა.
-ჯიმინ კარგად ხარ?-დაფეთებულმა იკითხა სამივემ.
-კი უბრალოდ პატარა ნაკაწრია.-ჩაიცინა და საქმე განაგრძო.
-ჯონგუკ ჯიმინი ოთახში აიყვანე და ხელი დაუმუშავე მე კი ამას მივხედავ.-თქვა და ნამსხვრევებზე მიუთითა.
ჯონგუკმაც ყველაფრის უთქმელად ჯიმინი წამოაყენა და ოთახში შეიყვანა სადაც მალევებამბით ხელში უწმენდდა ჯიმინს ჭრილობას.
-აიშ.-უეცრად წამოიკვნესა ჯიმინმა.
-გეტკინა?მაპატიე უხეში ხელები მაქვს.-მოიბოდიშა ჯონგუკმა და ჭრილობას სულის შებერვა დაუწყო.
-ოჰ არაფერია.-გაუღიმა ჯიმინმა. -ჯონგუკ დღეს ხომ წამოხვალ? ჯინს ვუთხარი რომ ახალ ჭიქას დავამზადებინებდი.
-ოჰ კი რათქმაუნდა უბრალოდ ჯერ ფოტოებს ავარჩევ.-ომეგას გაუღიმა და უკვე შეხვეულ ხელს დახედა.
-ჰაა?!ე..ეს სწრაფად როგორ შემიხვიე?- გაოგნებულმა იკითხა ჯიმინმა და ჯონგუკს შეაცქერდა.
-ბოქსისას ხელების შეხვევა მიწევს რათა არ დავიზიანო-გაუღიმა და ადგა რათა ყველაფერი მიელაგებინა.- მიდი შენ ჩაიცვი მანამდე კი მეც გავემზადები.
-ისაა ჯონგუკ-ნერვიულად აიჩეჩა მხრები ჯიმინმა-ჩემი ტანსაცმელი როდესაც გარეთ გავედი მთლიანად დასველდა და შეგიძლია რამე მათხოვო?ჯინს არ უყვარს ტანსაცმლის გაზიარება(ძმას გავს😂)
-აჰჰ კარგი.რაც მოგეწონება ის აარჩიე.- უთხრა და კარადისკენ მიუთითა.
-კარგი მადლობაა.-გახარებულმა წამოიყვირა ომეგამ და ტანსაცმლის არჩევა დაიწყო მაგრამ რაც ნახა რათქმაუნდ აყველა ძალიან დიდი იყო, საბოლოოდ კი შედარებით პატარა შარვალი და ჰუდი იპოვა რომლით ხელშიც ოთახში გაიქცა და მაშინვე ჩაიცვა.
-ჰმმ...მშვენივრად გამოვიყურები.- კმაყოფილმა გაიღიმა და ჯონგუკს დაუწყო ლოდინი.
ცოტახანში ისიც ჩამოვიდა და მანქანით ჭიქის დასამზადებლად წავიდნენ. მალევე მიაღწიეს დანიშნულების ადგილს სადაც ერთსაათში მისვლა სთხოვეს. მათაც ამ დროის უქმად დაკარგვა არ უნდოდათ ამიტომ პარკში წავიდნენ. თითქმის ყველა ატრაქციონი მოიარეს ბოლოს კი ახლის ცდა გადაწყვიტეს რომლის სახელიც "დისკო ბანგ-ბანგი" იყო.(ხო ესაა?🥲)
ბილეთები იყიდეს და ავიდნენ. ერთმანეთის გვერდიგვერდ იჯდნენ, თავიდან ატრაქციონი ნელი იყო მაგრამ როდესაც უკვე ძალიან ასწრაფდა თავს ვერავინ იკავებდა და ერთმანეთს ეხეთქებიდნენ. ერთხელად კი ჯიმინს უზარმაზარი ალფა მიეჯახა და კინაღამ გადავარდა მაგრამ ის ჯონგუკმა დაიჭირა კალთაში უნებურად ჩაისვა და წელზე მოხვია ხელი რათა ჯიმინი გადავარდნისგან დაეცვა.ეს თავი გუშინ უნდა დამედო მაგრამ ისეთი კარგი ინტერნეტი მაქვს ყოველწამს ხარვეზები აქვს😐😐
აბამ რას ფიქრობთ ამ ფიკზე?🤗
joen-jm-kook97
YOU ARE READING
შეწყვეტილი გრძნობა
Fanfictionსპოილერები კი მიყვარს მაგრამ ეხლა არ დაგასპოილერებთ დარწმუნებული ვარ ფიკშიც დამეწერება😌