1.

782 39 2
                                    

Aysima Öztürk

Sabah rutin işlerimi hallettim ve Yolculuk için rahat bir Kombin yapmaya başladım. Uçuşa üç saat vardı Kızları sonradan alıp onlarla Havaalanına gidicektim.
Beyaz bol Paça bir pantolon giyindim üstüne ise krem rengi bir yazlık Bluz giydim. Makyajımı yapmaya başladım ve kızları görüntülü aradım.

"Günaydın" dedim Güneş kremi sürerek, Zara "Günaydın canım şimdi Size bir Sorum var Sizce bu Kombine mavi desenli Eşarp mı uyar yoksa mavi düz Şal mı?" dedi Elindeki Eşarbı ve Şalı göstererek "Bana Sorma ben Kombinden falan anlamıyorum" dedi Rüya bir yandan ise Rimelini sürüyordu.

"Sana sormadım zaten Aysima'ya ve Yaprağa sordum" dedi "Eşarp desenli olmasından dolayı Kombinine renk katıyor sadece Mavi ve Beyaz olmamış olur" dedim ve Kapatıcıyı Yüzüme iyice dağıtmıştım. "Eşarp diyorsun yani?" "Aynen aşkım" "Sen ne diyorsun Yaprak?" dedi Zara Kameraya meraklı büyük yeşil Gözleri ile bakarken. Yaprak Saçlarını yapıyordu, resmen normalde on saatte hazırlanırlar bugün ne bu hız?

"Bence Aysima halkı renk katar" "Peki o zaman Eşarp yapacağım" dedi ve salık olan Saçlarını topladı.
Alığımı dağıttıktan sonra Kirpiklerimi kıvırdım ve Rimelimi sürdüm. Son okarak Glossumu sürdükten sonra Tarağımı Elime aldım ve Saçımı taradım ardından salık bıraktım Kızlar ise dahala konuşuyorlardı "Pasaportlarınızı son kez kontrol edin ben şimdi Evden çıkıyorum ilk Yaprağı alıcam".

"İyi tamam ama hızlı olmamız lazım Üç saatten az kaldı" dedi Rüya ve konuşmadan çıktı bende ondan sonra çıktım. Telefonu, Pasaportumu, Anahtarları ve en sonunda Biletleri Çantama koydum.
Hepimizin Biletleri bendeydi, bu tür Konularda dikkatli olduğum için ben üstlendim.

Bavullarımı alıp Evden çıktım ve Aşağa inip Bavulları Arabaya yerleştirdim. Araba'ya binip Yaprağa doğru sürdüm.

Kızlarla Türkiye'ye gidip Sahra'nın Düğünü için Hatay da kalıcaktık. Hiç birimiz bırakın Hatay'ı hiç bir Doğu Şehrine gitmediğimiz için biraz heyecanlıydık. Helleki Zara kendisi durmadan Sosyal Medyada gördüğü Aşiret Ağalarından bahsediyordu. Yaprağın Evinin önüne geldiğimde Yaprağa geldiğimi yazdım. O da Bavulları ile Evden çıktı ve Emine Teyze'ye sarıldı. Bende Bavulları yerleştirmek için Araba dan indim.

Emine Teyze bana El salladığında bende ona gülümseyip El salladım.
Yaprak Bavullar ile gelince onu da yerleştirdim ve Rüya'ya doğru yolla çıktık. "Aysima inşallah Başımıza orada bir şey gelmez" dedi Yaprak. "Ne gelsinki Başımıza?" "Ne bileyim ilk defa gidiceğimiz bir Şehir" Bir kaç Dakikalık yolun ardından Rüya'nın Evine gelmiştik. Rüya zaten dışardayıd bizi görünce bize doğru geldi.

Rüya için Bagajı açtım kendisinin sadece bir tane Bavulu vardı. Yani Rüya dan iki Bavul beklemem saçma olurdu. Rüya Bavulu Bagaja koyup Arka koltuğa geçmesi ile bende Arabayı çalıştırdım.

🪼

Metehan Şahin

Askeriye'ye geldiğimde beni ilk karşılayan Mete olmuştu, Selam verip Söze girdi "Günaydın Komutanım" "Günaydın Mete" "Mehmet Albayım Sizi Odasına çağırıyor" dedi Kafamı aşağa salayıp Mehmet Albayın Odasına doğru ilerledim. Kapı'ya tıladığımda "Gir" Sesini duyup içeriye girdim ve Selam verdim "Beni çağırmışsınız Albayım" "Rahat" dediğinde Kolumu aşağa indirdim ve Rahat Pozisyonuna geçtim. "Bugün Ekibi sıkı bir Eğitimden geçirmeni istiyorum geçen yaşananlara Ceza olarak" "Anlaşıldı Albayım".

"Bu arada Yarın Kızımın Düğününe tüm Ekip davetli ona göre geliyorsunuz" dedi Başımı salayıp Oda dan çıktım ve seri Adımlar ile Ekip Odasına doğru yürdüm. Benim İçeriye girmem ile Hepsi Ayağa kalkıp Selam verdiler. "Herkes Dışarı Eğitim var" Gür çıkan Sesim tüm Askeriye de duyulurken Ekip çoktan Kapıdan dışarıya çıkmıştı.

KurtlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin