Mam na imię Kang Minwoo i mam 24 lata. Jestem zwykłym, prostym facetem pracującym za kasą w osiedlowym sklepie. Mam brązowe włosy oraz zielone oczy; tak jak mój tata, który niestety zginął w wypadku samochodowym gdy miałem 9 lat. Mieszkam na skromnej ulicy w Daegu. W naszym sąsiedztwie wszyscy się znają i pomagają sobię.
Tego dnia tak jak zawsze obudził mnie irytujący dźwięk budzika spod poduszki i dzika z ogrodu. Powoli otworzyłem oczy po czym wyszedłem spod mojej ciepłej kołderki. Podeszłem do szafy i wybrałem ubrania na dziś. Padło na szerokie jeansy i szarą bluzę. Ogarnąłem się w łazience po czym poszedłem zjeść śniadanie. Wziąłem miskę, wyspałem moje ulubione płatki, zalałem je mlekiem i zjadłem.
Spojrzałem na zegar. 6⁴² - "zaraz spóźnię się do pracy!" Pomyślałem po czym szybko założyłem buty i wyszedłem z mieszkania. Wszedłem do budynku, przywitałem się z każdym po czym usiadłem za kasą. Wszystko mijało normalnie. Tu jeden klient, tu drugi, tu muszę iść wyłożyć towar, a zaraz ponaklejać ceny. Tak mi jakoś mijał czas. W pewnym momencie, gdy układałem różnego rodzaju papierosy pod ladą, do sklepu nagle wbił jakiś przestępca!
Tak się akurat składało, że zostałem zupełnie sam w sklepie - no nie licząc niego - wprost super..
?: - Dawaj wszystko co masz! - krzyknął zły mężczyzna
Mw: - Proszę się uspokoić - próbowałem powiedzieć w miarę spokojnie lecz ten zaczął mnie szarpać. Krzyki, szarpanie, nie mieściło mi się to w głowie. Gdy tak stałem tam, nagle mężczyzna z kominiarką złączył nasze usta w pocałunku, który - o dziwo - odwzajemniłem. Poczułem tylko kawałek papieru wsuwany do mojej tylniej kieszeni w spodniach po czym nieznajomy wyszedł i odjechał.Po jakimś czasie spojrzałem na zegar. 15²⁷ za trzy minuty kończę zmianę i idę do domu. Zacząłem się zbierać i po chwili kierowalem się już w kierunku mojego mieszkania. Gdy już byłem w domu usiadłem na kanapie i postanowiłem wyjąć z kieszeni tajemniczą karteczkę i ją przeczytać.
*„ Choi Kyunjin
+56 *** ** **** ***
pracownik kawiarni "Pod zimowym kwiatem" ”*// dziekuje dzulia za oznaczenie mnie pod filmikiem, dalo mi to wene do pisania //
// https://vm.tiktok.com/ZGJHRDKKk/ (jak chce ktos to wysle jak s n da skopiowac) //
CZYTASZ
𝑴𝒂𝒈𝒊𝒄 𝑲𝒊𝒔𝒔 | Kyunwoo
القصة القصيرةMinwoo to zwyczajny 24-ro latek pracujący za kasą w osiedlowym sklepie. Niespodziewanie podczas jego godzin pracy dochodzi do czegoś co drastycznie zmienia jego życie. Kim okaże się tajemnicza osoba? Jakie uczucie pomiędzy nimi powstanie? Czy coś da...