2.Bölüm "Bu iş burda bitmedi Sahil Hanım ."

10 3 0
                                    

Yanlızlık aslında hiç güzel birşey değil . Ama bazen tek ihtiyacın olan o dur .

Sabah kalktığımda heryerim ağrıyordu sebebini bende bilmiyordum . Kalkıp kısa bir banyo yapmıştım . Bugün sabah evde kimseyle karşılaşmamak için evden erken çıkmayı düşündüm . Havalar daha çok sıcak olduğu için dolabımın karşısına geçip siyah bir şort aldım üzerimede siyah salaş bir tişört , altımada siyah converse 'lerimi geçirdim . Okulumuzda forma sorunu olmadığı için cok mutluydum , neyse ki özel okul bi zahmet izin versinler .

Evden çıktığımda daha çok erken oldugunu fark ettim ve herzaman ki gittiğim sahile gittim . Orası sessiz , sakin ve yanlız biryerdi . Orda sadece dalgalarının kıyıya çarptığını duyarsınız . Bu çok huzur verici birsey . Telefonumu , anahtarımı ve okul çantamı alıp evden çıktım . Sahil kenarına geldiğimde bankların birisine oturdum ve gözlerimi kapattım . Son günlerdeki olaylar beni çok yormuştu , bunları düşünürken bi anda telefonum çalmaya başladı.Telefona bakincada saatin baya ilerlediğini gördüm .

"Sahil çabuk okula gelmelisin hemen "

"Noldu cansu ?"

"Ya , kızım bak gelince anlatırım gelsene sen aa "

"Tamam kapat "
Aceba beni ne diye çağırıyordu şimdi ?

Okula geldiğimde Cansu bana kocaman sarılıp geri çekildi . Başımı 'Noldu ?' dercesine salladim .

"Sahil okul gezi düzenliyormuş . Kamp yapılacakmış . Cok eğleniriz noooolur gidelim lütfen , lütfen , lütfeeeeeen."

"Lan cansu bi sussana ne konuştun sabah sabah , tamam gideriz "

"Oley bee , iki hafta sonra hazır ol çadırı ben getiririm o iş bende "

Tamam anlamında başımı sallayıp derse girdim .
Bugün okul biraz hızlı geçiyordu dersleri dinlediğim için olabilir . Yanimda yine o Mert denen çocuk oturuyordu hayir sanki başka biyer yoktu da yanımda oturuyorsun .
Gerçekten merak etmiştim ve sordum da.

"Birşey sorabilirmiyim ? Sen niye benimde yanimda oturuyorsun , onca yer varken ?"

Çocuk ilk başta duraksadi ama kısa bir süre sonra cevap verdi .

"Arkada oturmayı seviyorum "

diyip kestirip attı , konuşurken gözlerime bakmıştı cok koyu gözleri vardı , sesi ise o kadar soğuk ki sanki o konuşurken içimi birşey cız etti . Çıkış zili çaldığında hemen çantamı alıp dışarı çıktım .

Eve dogru yürürken kulaklığımı takip da yürümüştüm sıradaki şarkı
Take me to church - Hozier
Cok seviyorum bu şarkıyı içimi huzurla dolduruyordu .

Eve geldiğimde Anneme bir öpücük verip odama ciktim . Üstümü tam cikaricaktim ki Ablam içeri girdi .

"Sahil giyin dışarı cikicaz hadi "

Ablamla aram baya iyidi herşeyimi anlatabilirdim ona ama herzaman da anlatmazdim . Üzerimi çıkarıp dolabimdan yapışan siyah mini elbisemi giymistim . Ablam bar / club tarzı gibi biryere gidicegimizi söylemişti ona göre giyindim. Makyaj aynamin önüne geçip makyajı yaptım eyeliner çekip dolgun dudaklarıma kırmızı ruj sürüp makyajımı tamamlamistim bide guzel kokan Moschino funny ! parfümümü sıktım altimada kırmızı rugan ince topuklarımı giymiştim . Aynanın karşısına geçip kendime baktim aslında kendimi hiç begenmesemde bugün bi guzel göründüm kendime . Bilirsiniz sizde birgün cok güzel bulursunuz kendinizi bir gün cok cirkin garip değil mi :D .
Ablam içeriye girdiğinde beni baştan aşağı süzdü ve bir ıslık çaldı .

"Vaaay sahil hanım ne bu güzellik "
Gülümseyip odadan çıktık .

Barın karşısına geldiğimizde park yeri aradık bulunca arabadan inip Deep Black adındaki bara dogru ilerledik .
Kapıda duran güvenlik

"Hoşgeldiniz Deniz hanım " diyip bizi içeri aldı .

Çok güzel biryerdi burasi müzikleri ışıklar herşey cok iyidi. Garson geldiğinde ıki tane nargile biri çilekli biride kavunlu bir tane de sex on the beach cocktail i söyledik ben içki icmicektim bu akşam canım istemiyordu . Nargileler geldiğinde cilekliyi ben aldım ve açmaya başladım . Baya bi duman geliyordu tabi bu konuda uzmanım gençler .

İç ses : Kızım kendini bukadar begenme , dediğin kadar olsan suanda bi sevgilimiz olurdu aptal .

Oha benim iç sesim varmış neyse ıyi tamam ben kimseye aşık olamadığım icin sevgilim,yok tamam mi , yoksa peşimde ne çocuklar var olum .

İç ses : Tabii kesin öyledir canım neyse ben kaçtım baaay .

İyice delirmeye başladım sanırım . Neyse ben bi lavobaya kalkiyim . Tam yürüyordum tuvaletlerin olduğu tarafa geldiğimde biri kolumdan tutup beni sertçe duvara yapıştırdı , ilk başta sadece kafamı carpsamda onun üzerine gelen şokla bayilmak üzereydim .

"Mert ! Naptığını sanıyorsun ? "
Bu çocuk az da olsa sarhoş gibiydi .

"Sahil şu siktigimin nargilesini niye içiyorsun dumanını cikartman cok tahrik edici "

"B-bırak beni "

Bileğimi cok sert sıkıyordu , canım yansada o koyu kahve gözleri siyaha dönmüştü ve cok etkileyici bakıyordu bana. Parfümü ayrı guzel kokuyordu erkeksi bir kokusu vardı . İçim bi tuhaf olmuştu . Noluyordu bana be kızım kendine gel !
Tam bagircaktim ki Mertin bakışlarının dudaklarıma kaydığını fark ettim . Hayir , hayir olamaz . Tam Dudagima yapiscakti ki kafamı sola çevirdim ve yanağımı öptü.

İç ses : wohoo thug life yaptın çocuğa kanka aferin sana jsjsjs ;D .

"Bak sen ıyi kız mi olduk şimdi , bu halin beni daha cok etkiliyor "

"Pis sapık Siktir git burdan"

Onu ittirmeye çalıştım ama imkansız çocukta öküz gücü vardı.
Karnına dirseğimi geçirince inleyip hafifçe geri çekildi . Bizim masaya dogru koştum ve duyduğum tek şey

"Bu iş burda bitmedi Sahil Hanım ." dı ...

Umarım yeni bölümümü beğenmişsinizdir vote yorum ve fikirlerinizi bekliyorum sizi seviyorum bebeklerim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TOZ SİYAHI RÜYALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin