Capitolul 8

5 0 0
                                    


Arcy p.o.v.

   Raman socata la vorbele lui . Ce vrea sa faca ? Inteleg ca a avut grija de mine cand am fost bolnava ... Il plac , dar nici in halul asta . Nu suntem nici impreuna si totusi ... Nu sunt panarama.... Cum sa mi-o trag cu el asa ? Si mai ales ...Intr-o baie publica ...Nici gand !

Suga : - Ce e frumoaso ? Ti-a mancat pisica limba ?

- Nu .. Doar procesam ... 

Suga : - Eh , nu e asa greu . * ma ia pe sus si ma pune pe blatul de la chiuveta *

- Ce faci ? 

Suga : - Ce ti-am spus mai devreme .

- Ai inebunit ? Suntem intr-o baie publica . La un restaurant plin ochi de lume . 

Suga : - Vai... Serios ?

- Da ...

Suga : - Stai linistita . Nici macar prietenele tale nu sunt aici . I-am gonit pe toti . Sunt doar eu si tu . Iar usa e inchisa ca sa nu fugi . 

- Esti malefic .

Suga : - Nu . Doar ca eu ma simnt bine cu tine , iar tu cu ocazia asta ai ceva de castigat . 

- De castigat ? Crezi ca ma vand pe bani ? Nu sunt o prostituata !

Suga  :- Arcy , prostuto ... Nu te consider o prostituata . * imi saruta fruntea , iar eu rosesc *

- Atunci ...ce...ce crezi...

Suga  :- Ca eu foarte sexy ... Si azi ne vom simti atat de bine impreuna , iar eu ma voi asigura ca clubul tau nu s inchide . Sti si tu cat de rea e directoare . 

- Eu ....

Suga  :- Na ... Asculta-ma pana la capat . Plus ca tu  ai de castigat si un barbat .Doar al tau ...

- Adica ?

Suga  :- Chiar nu intelegi ?

- Inteleg ca imi propui sa fim impreuna ?

Suga  : - Da... Poti sa spui si asta .Acum trecem la treaba te rog frumos ?

- Chiar vrei ?

Suga : - Da , acum lasa-ma se te am .* imi sopteste suav la ureche *(

- Chiar aici ?

Suga  :- Da . 

- Chiar suntem singuri ?

Suga : - Vrei sa iti arat ?

- Nu .. Am incredere in tine ... 

Suga  :- Perfect ! Acum facem si noi ceva ?

- Chiar trebuie din prima ?

Suga  :- Da . Nu vezi ca mi s-a sculat ? Sau vrei sa ma duc la alta si sa i-o trag .

  Ma incrunt si ma uit in ochii lui . Ce ar trebui sa fac ? Totusi e prima oara si as avea si sanse sa raman insarcinata ...

- Dar daca o sa raman insarcinata ? Nu sunt majora inca ...

Suga  :- Gandesti prea mult . Fa-mi doar un oral . Nu am chef de mai  mult .

- Suga ...Tu esti sigur ca ma iubesti ?

Suga : - * pufneste usor *Da , sigur...

- Minti .

Suga  :- Hai , sugeo !

- Nu vreau ! Ai mintit !

Suga  : - Al naibii sa fi ! Daca itit zic ca ti-o trag , ti-o trag ! 

  Suga imi da o palma de zbor pe jos . Lucrul asta ma socheaza . Tocmai a dat in mine ? Cum se poate ?El nu era asa .. Nu cand am fost bolnava ... Oare era doar mila ? 

  Scufundata in gandurile mele nici nu realizaz ca Suga deja ma dezbracase . Tocmai cand m-a pentetrat din cauza durerii mi-am revenit in simtiri . 

- Da-mi drumul ! 

Suga : - Oh ...Virginica...

- Da-mi drumul te rog , eu !

Suga : - Stai linistita ... Nu o sa imi dau drumul . Plus ca am prezervativ!

- Nu vreau ! Ajutor !

Suga  :- Taci ! Ai zis ca ma iubesti ! Ai stat cu mine atata timp ! Si nu vrei sa te culci nici macar o data cu mine ?Halal iesti ! Dar stai linistita o sa plangi tu dupa mine !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 09, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Special - BTS -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum