Capitolul 3

182 12 0
                                    


( Arcy ) 

   Imi deschid ochii si vad un tavan alb . Ma uit in jurul meu si imi dau seama ca sunt din nou la spital . Ochii mi-au picat pe un plic care se afla langa mine . L-am luat si am inceput sa il citesc . 

   Era doar tata care imi explica situatia . Se pare ca am lesinat din nou , iar doctorii au hotarat sa ma tina cateva zile sub observatii . 

- Si acum ce voi face ? Trebuie sa ma intalnesc cu directorul ... 

asistenta : - Se pare ca te-ai trezit . 

- Cat timp voi sta aici ?

asistenta : - Cam o saptamana . 

- Dar nu pot pleca maine pana la scoala ? Trebuie a vorbesc cu directorul . 

asistenta : - Imi pare rau scumpo dar nu se poate . 

- Inteleg ...

asistenta : - Va venii doctorul , iar apoi vor intra prietenii tai . Apropo care dintre baieti e iubitul tau ?

- Iubit ? * ce are femeia asta *

asistenta : - Atat de inocenta .  Ori care ar fi ai facut o treaba buna . 

doctorul : - Buna , ce mai faci Arcy ?

- Buna ziua . 

directorul : - Cum te simti ?

- Sunt bine . Domnule doctor ?

doctorul : - Da ? 

- Maine dimineata trebuie sa vorbesc cu directorul ... as putea sa . 

doctorul : - In nici un caz . 

- Dar ...

doctorul : - Fara nici un dar . 

- Bine ...

doctorul : - Cat timp ai fost inconstienta ti-am facut filmul la picioare si la cap . 

- Si ... Cum e ?

doctorul : - Problema la picior s-a agravat foarte tare . In curand nu te vei mai putea deplasa . Va incepe cu o  mica paralizie care v-a dura cateva minute , iar de la minute la ore si de la ore la zile . 

- ....

doctorul ; - Nu iti fa griji . Te vom baga in operatie in momentil in care paralizia va incepe . Daca accepti operatia vei avea 50 % sanse sa iti salvam picioarele . 

- Doctore ma cunoasteti . 

doctorul : - In orice caz Arcy .... Chiar vrei sa devi o handicapata care nu se poate misca ?Ai zis ca nu iti place sa depinzi de alti .... Sa nu te misti inseamna sa depinzi de alti .

- Si tumoarea ? Cum e ? 

doctorul : - Aceasi situatie . Ai nevoie de operatie . 

- Refuz . 

doctorul : - Vom vorbi mai tarziu . Se pare ca am nu gandesti limpede . Te voi lasa sa stai cu prietenii tai . A , da . Gandeste-te la iubitul tau . Ori care ar fi el . Chiar vrei sa il abandonezi ? 

- Ce iubit viseaza astea doi ? * dupa ce pleaca doctorul * 

( Rm )

   Doctorul iese din salon , iar apoi ne spune ca putem intra .Mellody merge la el si il intreaba de starea lui Arcy , iar acesta ii spune ca e din ce in ce mai rea . 

- Dar ce are ? 

Mellody : - Tumoare pe creier si nu stiu ce problema la picioare . 

V : - Oh ... 

Reyla : - Haideti . 

noi : - Da ... 

- Hei ... 

Arcy : - Hei . 

    Se vede pe ea ca e trista insa se chinuie sa zambeasca si sa nu ne ingrijoreze . E atat de dragut din partea ei . 

- Cum te simti ?

Arcy : - Sunt bine .... Fetelor care dintre voi se duce in locul meu la director ?

Mellody : - Ma voi duce eu . 

Arcy : - Mersi . 

Mellody : - Dar despre ce vroia sa vorbiti ?

Arcy : - Probabil despre club . 

Reyla : - Sper sa aprobe . 

Lola : - Ar fi super . 

Arcy : - Stiu ...

Jumin : - Cand iti vor da drumul ?

Arcy : - Ma tin o saptamana . 

Lola : - Nasol . 

Mellody : - Vrei sa mananci ceva ?

Arcy : - Carne si cartofi prajiti . 

Mellody : - Ok . Ma intorc mai tarziu atunci . 

Arcy : - Mersi ! 


Special - BTS -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum