Capitolul 4

160 10 1
                                    

( Arcy ) 

   Eram fericita ca i-am intalnit pe baieti insa imi era putin ciuda ca eu voi murii si nu voi apuca sa petrec prea mult timp cu ei . Dar ma multumesc si cu atat . 

- Am refuzat operatiile . * ma trezesc spunand *

JK : - Ce ai facut ?

Lola : - Sti ca asta inseamna moarte , nu ?

- Ori cum as fi murit . * zambesc *  Deci .. Care e diferenta ? Ori cum ... Pentru ce sa traiesc ? Sunteti destul de mari . Va puteti descurca si fara mine , iar clubul poate fi condus si de altcineva asa ca nu va faceti griji . 

Reyla : - Ya ! Ai inebunit sau delirezi de la tumoare ! Nu poti sa mori ai inteles ?! 

- Ba pot . 

Reyla : - Incapatanat-o !

- De parca tu nu ai fi . * rad * Doar esti fetita mea ! 

Reyla : - Da ! Corect ! De aceea nu muri !

- Esti destul de mare . 

asistenta : - Vizita s-a terminat ! 

Reyla : - Sa mergem .... Pa .

ei : - Pa !

- Pa !

   Ei pleaca , iar eu raman singura .... Din nou . Rauri de lacrimi mi-au inundat fata , iar eu am inceput sa plang in hohote . 

   Mai spre seara au venit din nou , iar Mellody mi-a adus de mancare . M-am prefacut din nou fericita in fata lor , insa nu era asa . 

   Dupa ce ei au plecat eu am ramas singura , iar la scurt timp a venit din nou doctorul . 

- Hei doctore ...

doctorul : - Vad ca starea ta de spirit s-a schimbat . Nu vrei sa povestim ?

- Nu doctore .... 

doctorul : - Atunci voi vorbi cu tatal tau . 

- Nu vreau sa fac operatia ! De ce nu ii pasa nimanui de sentimentele mele ?! 

doctorul : - Imi pasa de tine si de aceea vreau sa te vindec . 

- Eu ... Eu vreau sa mor !

   Imi scot perfuzia din mana si fug din spital . Fugeam desculta prin ploaie , seara tarziu si in urma mea erau doctorii . Nu eram de loc atenta asa ca am intrat intr-o persoana . 

( Jungkook )

    Eram de mult acasa cu baietii . Singurul care lipsea era Suga care probabil se distra pe afara de unul singur sau cu o gagica . 

- Si ce credeti despre Arcy ? 

RM ; - Pare o tipa de treaba . 

J-Hope : - Chiar imi paare rau . Nu merita sa moara . 

- Deci nu sunt singurul care crede asta . 

Jin : - Da de ce sa nu accepte sa faca operatia ? 

Jimin : - Nu are nici un motiv sa moara . 

V : - Poate nu isi permite din cauza situatie financiare . 

RM : - Posibil . 

Suga : - Am venit ! Si uite ce am gasit afara ! O evadata !

- Ai adus o puscareasa ! ?

x : - Buna ! 

- Oh , pentru o clipa m-a speriat ! 

RM : - Ce faci aici ?

Jin : - Nu trebuia sa fi la spital ?

ea : - Trebuia ....

Suga ; - De ce crezi ca am numit-o evadata ?Stai jos . 

ea : - Da . *si se aseaza intre mine si Suga pe canapea * Am fugit . 

- De ce ?

ea : - Pentru ca vroiau sa ma bage cu forta in operatie . V-am spus nu voi face nici o aoperatie . 

- Incapatanat-o . 

Suga : - De acum vei sta aici . Vino sa iti arat camera . 

ea : - Dar baietii nu se vor supara ? 

Suga : - Nu e nici o problema . Te voi duce si te voi baga direct in sala de operatii . 

ea : - Unde ziceai ca e camera ? 

Suga : - Vezi ca ne putem intelege ? 

Special - BTS -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum