"küçük Bey saçmalamayın lütfen şuan sarhoşsunuz. "
"Neden saçmalıyor olacağım! o da benimle gelsin. "
"Hem sen ne zamandır benim dediklerime karşı geliyorsun?! "
"Babanızın dediklerine uyuyorum efendim lütfen zorluk çıkarmayın."
Beomgyu adama yaklaştı ve kulağına fısıldadı. Beomgyunun dediği şeyler üzerine adamın gözleri büyüdü.
"Peki efendim ikinizde geçin. "
Beomgyu bir zafer gülümsemesi sundu.
Beni elimden tuttu ve içeriye götürdü.
Bir merdivenden sonra Beomgyunun odasına çıktık.Beomgyu yatağa atladı.
"Yeonjun"
"Hm"
"Benim uykum geldiii"
"uyuyalım o zaman"
Bana kendi pjamalarından verdi ve giyinmemi bekledi.
Odasındaki banyoda giyindim bu yüzden Beomgyu bana sinirlenmiş trip atıyordu.
"Hm zaten sen benimle yan yana yatmayıda istemezsin. "
"Çok isterim bebeğimmm. " dedim ona yaklaşarak.
Beomgyu yumuşamıştı sonra yine ciddi tavrını takındı.
Yatağa geçti ben onun yanına yattım planın 3. aşamasına az kalmıştı. Beomgyu bana sarıldı.
"İyi geceler aşkımmm "
"İyi geceler gyu"
Beomgyu kafasını omzuma koydu ve bir kaç dakika içinde sızdı. Bende ondan dolayı mayışıyor gibiydim.
Bir kaç dakika bekledim Beomgyunun uyumasından emin olmalıydım.
Emin olduktan sonra beomgyuyu uyandırmayacak bir şekilde ayağa kalktım.
Gizlice kapıyı açtım ve dışarı çıktım etraf çok karanlıktı. Hızlıca evi gezmeye başladım ve şüphelendiğim odalara bakmaya başladım. İlk girdiğim oda depo gibi bir yerdi hızlıca buradan çıktım. Diğer oda aradığım çalışma odasıydı ama kapı kitliydi. Anahtarı bir an önce bulmalıydım.
Diğer oda da uyuyan iki kişi gördüm burası Beomgyunun ailesinin odasıydı. Komidinlerinr küçük bir dinleme cihazı yerleştirdim ve gözüme bir anahtar takıldı üstünde çalışma odası yazıyordu bu yüzden hemen o anahtarı cebe attım.
Yavaş adımlarla odaya çıktım ve mutfağa yürüdüm. Mutfakta bir bardak su içtim. Mutfakta beklememiz sebebi eğer yakalnırsam su içmeye kalkmıştım bahanesi sunabilmemdi ve düşündüğüm gibi oldu. bir kaç dakika sonra Beomgyuyu gördüm.
"Yeonjun uyandın mı? "
Uykulu bir ses çıkararak cevap verdim.
"Hm hm su içmeye kalkmıştım. "
Yanıma geçti ve yanağımdan öptü.
"Gel odaya geri gidelim. "
"Mutfağınız büyükmüş. "
"Evet evde sık sık misafir ağırlarız. "
" hatta defileden sonra kutlama yapacağım sende gelirsin değil mi? "
Fırsat ayağıma gelmişti.
"gelirim. "
Beomgyu gülümsedi ve odaya yürüdük. Ben çantamın yanına gittim ve anahtarı çaktırmadan çantama attım. Yattığımızda cebimden anahtar düşememeliydi. Elime telefonu aldım ve Bay jungtan mesaj geldiğini gördüm.
Bayyyyyyy