Niall

53 3 0
                                    

Ispred mn je bila Emma i Harry..
"dušo moja nismo se vidjele 2 mjeseca " Emma mi je potrčala u zagrljaj. Harry se je smijao. Znaći niko vise nije došao uh Bože.... Naravno ja nemam ništa protiv njih, ali se boim susreta sa Zaynom..
Iz misli me je prekinuo Liam.
"Hey " zagrlila sam ga,a on je ušao u kuću. Zayn je ulazio u kuću, htjeo je da me zagrli ja sam se izmakla....
Luis se pozdravio sa mnom. I nakraju Niall.
"Ljubavi" Niall se je zaletio u mn povukao me je u svoj zagrljaj i dao mi crvenu ružu.....
"Hey dušo puno si mi nedostajala. A pogotovo tvoja kuhinja" Niall je govorio punih usta....
"hahah Niall volim i ja tb.. I Dap napravila sam ti palačinke. " kada sam to rekla, uzeo me je ispod nogu i ponio me u kuhinju. Kada smo ušli vidjela sam kako Zayn bulji u nas. Emma mi je dala znak očima da ću joj morat sve ispričati.. Samo sam joj se nasmijala...
"Harry ko ce s kim spavati!?? " upitala sam Harry-ja dok se je Niall davio palačincima.
" Ja ću sa Elom " Niall je rekao.
" ok,ja i Emma, Zayn i Liam, Niall i Ella i Luis s kim ćeš ti?" rekao je Harry. Zayn je svo vrijeme gledao u mn! Uopšte nije slušao kad smo govorili.
"Ella znaš li koliko te volim!???" upitao me je Niall
"Naravno, babe " a Zayn je pucao od ljubomore... Kada smo krenuli na sprat u sobu, Zayn je išao za nama. "Ella ja sam gladan..i da kako ćemo spavat" govorio je Niall
Zayn je šaku stisnuo okrenuo Nialla i šamar mu je spucao, a ja sam vrisnula iz sveg glasa... Svi iz dnevnog došli da vidi sta se dešava. Ja sam htjela da pomognem Niallu,ali me je Zayn uzeo preko leđa i iznio na polje.... Za njim su se ostali derali i govorili da stane ali ih nije slušao.....

Zayn MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora