Oh, no

52 5 4
                                    

" Ella da li želi....?? " u pola rečenice Nialla je prekinuo zvono mog mobitela. Vad iz torbice IPhone 6, a na ekranu piše Zayn
"sta želiš? .. Da,ja sam.....Oh Bože... Šta mu se desilo? Ok, dolazim odmah. " suze su neprestano padale niz moje lice.
" Ella sta je bilo" upitao je Niall sav zabranur.
" ssamo vozi do bolnice " jedva sam izgovorila.
Niall i ja samo krenuli u bolnicu, u autu je Nastala tišina.
" stigli smo" Niall je rekao, a ja sam izašla i potrčala u bolnicu.
" Gdje se nalazi Zayn Malik? " upitala sam ženu na recepciji.
" peti sprat, soba broj 145 " odgovorila je uz smiješak.
Potrčala sam prema liftu i rekla jedno tiho hvala. Kada sam došla na 5 sprat, tražila sam sobe, 141,142,143,144 i nakraju 145. Samo sam potrčala prema vratima. Kada sam ušla vidjela sam Zayna sav u zavojima, i priključen na svakakve aparate. "Zayn molim te probudi se,molim te" govorila sam plačući. Niall je ušao u sobu sa doktorom. " imao je saobraćajna nesreću, roba su mu napukla, ali ima jedna loša vijest,možda ostane paralizovan. " kada je doktor završio svoj govor,ja sam samo pala na pod i samo mrak. Budim se u nekoj prostoriji,kada sam se sjetila sta se dogodilo počela sam da plače. "gospođice, oboje ste dobro, samo preveliki stres" govorila mi je doktorica, koju nisam ni primijetila. Je li ona rekla OBOJE? " Kako to mislite oboje? " upitala sam. "gospođice trudni ste, čestitam" ja sam samo istrčala iz sobe i ušla i Zaynovu, tamo je bio niall, on otišaoda javi ostalima, a ja sam sama ostala sa Zaynom. Vidjela sam da polako otvara oći. " Z-Zayn,da li si dobro?" Upitala sam dok sam zvala doktora." Do-obro sam,ništa mi ne treba samo ti da si pored mn." govorio je pomalo bolno. Tamam da mu kažem za bebu, doktor ulazi u sobu!" gospođice mora te izaći! " ja sam izašla a došla je Emma, i momci. I počeli su sa pitanjima, ali na svako je odgovorio Niall. "Emms, ajde samnom da prošetamo malo" upitala sam je i napravila pupy face. "Da Emma idi malo sa El prošetat,bit će vam bolje " uključio se Harry. "Idemo" napokon Emma je pristala. Šetale smo parkom pored bolnice,i sjele smo na obližnju klupu. "Emms imam ti nešto važno reći,ali mi obećaj da nećeš nikom reći. " upozorila sam je. "Oky, obećavam. " odgovorila je zabrinuto. "Babe ja sam trudna ".............

Evo 11 nastavaka, nadam se da vam se sviđa. Komentarišete i votajte <3...

Zayn MalikNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ