part 3

373 46 16
                                    

အပိုင္း ၃

"လႊတ္ ငါ့ကို လႊတ္လို႔ မင္းတို႔ကိုေျပာေနတယ္မလား ?! "

Shen အိမ္ေတာ္တြင္း ဆူညံသံမ်ား လႊမ္းမိုးေနတယ္။ အရင္ကဆို Shen အိမ္ေတာ္ရဲ့ သခင္ေလး Ricky shen က ဒီလို အတင္းအၾကပ္ေတြ ၾကမ္းတမ္းစြာ မလုပ္ဖူးေပမယ့္  ပထမဆံုး အႀကိမ္ လူတစ္ေယာက္ကိုအလိုမတူပဲ ဖမ္းေခၚလာခဲ့ျခင္း။ ဖမ္းေခၚလာတဲ့သူက Kim ji woong...

"My son ဘာျဖစ္လာတာလဲ ? "

"သားႀကီး ဘယ္လိုျဖစ္လာရတာလဲ ?"

အိမ္ေတာ္ထဲမွ ထြက္လာတဲ့ shen အိမ္ေတာ္ရဲ့ သခင္ႀကီး Shen lui နဲ႔ ေနာက္မွ ji woong ၏ ဖခင္ Kim won yaung က ထိတ့္တလန႔္ေမးတယ္။  ဒါကို သခင္ေလး Ricky shen က ေဒါသတႀကီးျဖင့္ Kim won ရဲ့ အနားသို႔ သြားကာ ေခါင္းေပၚကစည္းထားရေသာ ပတ္တီးအား ၫႊန္ျပရင္း...

"ဦးေလး သား က က်ေတာ့္ေခါင္းကို ခုလိုျဖစ္ေအာင္လုပ္ရဲတယ္ !! ဒါ ေသသင့္တဲ့ ပစ္မႈမလား ? Ricky shen ဆိုတဲ့ လူမ်ိဳးကို ခုလို လုပ္ရဲတာ!! "

RICKY က ေဒါသတႀကီး ျဖင့္ ji woong အား လက္ၫွိုးထိုး ကာ ေျပာေနေလသည္။

" မင္း အရင္ လာရမ္းကားတာ မဟုတ္ဘူးလား ခုမွ ငါ့အပစ္ႀကီးပဲ လာပံုခ်မေနနဲ႔ေလ ...လႊတ္ေပး သတိရိွရင္ လာခဲ့စမ္းပါ!!  "

Gyu vin နဲ႔ Gun wook ရဲ့ ခ်ဳပ္ေနွာင္ျခင္း ခံထားရေပမယ့္ ေျခေထာက္ကို ကန္ ကန္ၿပီး ေျပာေနတဲ့ Ji woong က အရိွန္နဲ႔ ေျပးၿပီး လွမ္းလွမ္း ေျပာေနတာမို႔ တစ္ခ်က္ တစ္ခ်က္ ေလေပၚ လြင့္ေနသလိုမ်ိဳး။

"သားႀကီး ဘာလို ခုလို လုပ္လိုက္ရတာလည္း ျပႆနာ ေတြႀကီးကုန္ပါၿပီ ကြယ္"

"ဟင့္ အတာ အေဖ့ေၾကာင့္ေလ အေဖေဖ်ာက္ပစ္တဲ့ ေငြေတြတြက္ဆိုၿပီး အလူေတြက အိမ္ထိ လာၿပီး ၿခိမ္းလားေျခာပ္လား လုပ္ၾကတာေလ အေဖ့ရွာတဲ့ျပႆနာေလ က်ေတာ္တို႔ညီကို ႏွစ္ေယာက္ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းေလး ရိွေနတာကို "

Ji Woong က မ်က္ရည္စတို႔နဲ႔ အေဖျဖစ္သူကိုၾကၫ့္ကာ ေျပာေလတယ္ ။

"အေမေသခဲ့ရတာလည္း အေဖေၾကာင့္ပဲ ေနာက္မိန္းယူတုန္းကလည္း မတိုင္ပင္ခဲ့တာလည္း အေဖပဲ  ေနာက္မိန္းမေၾကာင့္ ဘဝပ်က္ခဲ့ရတာလည္း အေဖ့ပစ္ေတြပဲ ။ ခု လည္း ဘယ္လို ဝဠ္ေႂကြးေတြရိွလို႔ အေဖ့ေၾကာင့္နဲ႔ပဲ ၿခိမ္းေျခာက္ခံေနရတာလည္း

... Don't cry...❌ Stopping ❌Where stories live. Discover now