Toga és Twice:
A kis szőke hajú kislány az igazak álmát alussza. Lassan felemelte szemhéjait és kinyitotta arany színű szemét.
-Felkeltél.- Mondta neki egy idegen hang. A hang irányába nézett és szőke hajú démont látott.
-Te vagy az a démon az erdőből.- Mutatott rá Toga.
-Bizony. Látom akkor nincs amnéziád. Bocsi amiért leütöttelek.- Vakarta meg a tarkóját.
-Egy démonhoz képest kedves vagy.- Mosolygott rá a szőke lány.
-Nem te vagy az egyetlen aki ezt mondja.-
A démon a lány felé nyújtja a kezét.
-Twice, a nevem Twice.- A lány elfogadja és ő is bemutatkozik.-Toga vagyok. Toga Himiko.- Rázott vele kezet.
-Nos Toga Himiko azért vagy itt mert a királyunk látni akar téged meg a barátnődet.
-[NÉV]?- Kérdezte meg.
-Szóval úgy hívják, de igen őt is meg téged is.- Magyarázta neki Twice.
-Ő most hol van?- Kérdezte aggódva Toga.
-Dabinál. Emlékszel rá?- Kérdezte tőle Twice.
-Az a nemes démon?
-Bizony, nála van nyugi nem fogja bántani. A királyunk ezt szó szerint kijelentette.
-Ki a király?- Kérdezte Toga kíváncsian.
-Ezt nem mondhatom el majd úgyis meglátjátok.- Mondta barátságon.
-Értem. Láthatom majd [NÉV]-t?
-Nos ez nem csak tőlem függ hanem Dabi-tól is. Ha ő engedi hogy elmenjünk hozzá akkor miattam persze.- Mosolygott a lányra Twice
Toga ettől egy kicsit elpirult. Az összes démon amit eddig látott mindig gonosz volt. De ő nem az kedves vele és gyengéd.
-Éhes vagy?- Tette fel hirtelen ezt a kérdést Twice.
-Igen.- Mondta Toga félve.
-Gyere akkor csinálok neked reggelit.-
Indult el a férfi a konyha felé.
--------------------------------------------------------------[NÉV] és Dabi:
Viszonylag jobban keltem mint eddig szoktam. A derekamon két erős kar pihent. Próbáltam eltolni de mind hiába. Erősebb. Addig próbálkoztam még mellettem lévő fel nem kelt.
-Nem tudsz nyugton maradni?- Morgót kómásan, és erősebben szorított a derekamon.
-Ha elengednél már nem is zavarnék.
-Miért tenném?- Tette fel ezt a költői kérdést. Fejemet a mellkasára rakta míg másik kezemet is. Kicsi furcsa volt a tapintása na várjunk csak......
-Rajtad nincs póló?- Néztem fel az arcára.
-Nincs talán baj?- Nézett le rám.
-Igen.- Mondtam neki komolyan.
-Egyáltalán mikor vetted le?- Kérdeztem hihetetlenül.-Az legyen az én titkom.- Kezdte el simogatni a fejem. Miért csinálja ezt?
Be kell vallanom nem volt szar érzés.
-Élvezed?- Keze lement a hátamra.-Álmaidban.- Próbáltam hazudni neki.
-Ne tagad láttom az arcodon.- Keze kezdett lejebb csúszni.
-Hé, hé.- Szóltam rá, és megfogtam említett testrészét.
-Ahh hogy is gondolhatam volna hogy megfoghatom.- Kezdett el nyavalyogni.
-Többet nyávogsz mint egy macska.-
Szóltam be neki.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A démon és én (dabi x reader)
RomanceA nevem [NÉV] és egy fejvadász vagyok. Ez csak annyit tesz hogy démonokra vadászok. Egyik este amikor Toga-val mentem egy igen csak furcsa démonba botlottam, és itt kezdődött el minden.