BÖLÜM 1

9 3 2
                                    

BÖLÜM 1

Caner her zaman gittiği bara yine her zamanki saatinde gitmişti. Bar masalarında birine oturdu ve barman'a seslendi

"Kardeşim bana bi kadeh göndersene" dedi barman'a

"Tabi efendim başka bişi ister misiniz?" diye ekledi barman

"yok, eyvallah." Kız arkadaşıyla kavga ettiği için canı sıkkındı. Barman'ın getirdiği kadehi tek dikişte bitirdi. Bi kadeh daha istedi. Barman masadan ayrılıp mutfağa gittiği sırada cebinde telefonunun titrediğini hissetti. Çıkarıp kimin olduğuna baktı. Arayan yakın arkadaşı Selin'di. Telefonu açmadı ve uçak mooduna alıp cebine geri koydu. O sırada barman ikinci kadehi getirdi. İkinciden sonra kadehlerin ardı arkası kesilmedi......

Çok içtiği için midesi bulanıyordu. Hızlı hızlı yürüyerek eve gidiyordu. Evin sokağına girdiğinde sokakta çok kötü bir koju vardı ve sokak boyunca devam ediyordu. Kokunun sebebini merak ettiği için çöpe doğru ilerledi. Çöpe yaklaştıkça koku daha fazla gelmeye başladı. Artık kokunun kaynağının çöple ilgilisi olduğuna emindi. Çöpe vardığında koku dayanılmaz bir hal almıştı. Çöpün arkasına baktığında hayatının şokunu yaşadı. Çöpün arkasında bi kadın cesedi vardı....

                                                     ****
Gördüğü şey karşısında kaskatı kesilmişti. Hayatında ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyordu. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Sonra yakın arkadaşı Bulut'u aramaya karar verdi. Telefonu uçak moodundan çıkarıp Bulut'u aradı. Bulut ilk arayışta açmadı, ikinci aramada açtı.

"Alo Bulut, neredesin?" dedi Caner

"Beni boşver asıl sen neredesin? Selo ve ben defalarca aradık seni!" diye karşılık verdi Bulut

"Lan olm dur bi! Fazla konuşma da attığım konuma gel çabuk!" dedi

"Noldu ki?" dedi Bulut

"Yaw yarabbim daha fazla soru sorma da gel!" dedi Caner.

"Tamam kapat geliyorum hemen." dedi ve telefonu kapattı. Cesedin yanına yaklaşıp incelemeye başladı. Kadın aşağı yukarı 25 yaşındaydı. İlginç bi şekilde kadının hiçbir yerinde kan veya yara izi yoktu. Boğazında bi ip veya başka bi izde yoktu. Kaldırıma oturup Bulut'u bekledi.

Sokağın başından gelen araba ışığıyla Bulut'un geldiğini anladı. Ayağı kalktı ve Bulut onu farketsın diye ellerini havaya kaldırdı. Bulut onu farkedınce koşar adımlarla yanına geldi.

Caner korkunca, heyecanlanınca yada tedirgin olduğunda sürekli elleri titrerdi. Bulut bunu farkedınce Caner'in ellerini kendi ellerinin arasına aldı ve burnuna hafifçe dokundu. Bulut ne zaman böyle yapsa Caner rahatlar ve Bulut'a sarılırdı. Anne ve babasız büyüdüğü için sevgı, şefkat, merhamet nedir bilmezdi. Yine aynı şekilde Bulut'a sarıldı. Bulut kendini geri çekti. Bulut cesedi görünce donup kaldı.

"Caner bu ne?" dedi şokla

"Bilmiyorum, sokaktan koku geliyordu bende merak ettim kokuya doğru yürüdüm ve bu cesetle karşılaştım." dedi Caner.

"Dokunmadın değil mi?" dedi Bulut merakla.

"Hayır tabiki! Şimdi ne yapacaz? Burda mı bırakıcaz?"

Bulut elini saçlarına götürerek saçlarını geriye doğru savurdu.

"Burda bıraksak? Bi yere götürürsek bizi görürlerse bizim yaptığımızı düşünürler." diye cevap verdi Bulut.

"Polise mi haber versek?" dedi Caner

"Saçmalama Caner. Hadı arabaya." diye karşılık verdi Bulut

"Ama..."

"Ne ama Caner? Düş önüme hade!" diye çıkıştı Bulut.

Caner istemeden de olsa dediğini yapmaktan başka çaresi yoktu. Arabaya binip yola çıktılar. Caner ve Bulut'un evlerinin arasında 2 sokak vardı. Bulut önce Caner'i evine bıraktı.

"Kimseye anlatmak yok. Anlaştık mı?" dedi Bulut.

"Tamam tamam. Hadi görüşürüz." diye yanıt verdi Caner. Arabadan indi ve binaya girdi. Koşarak merdivenleri çıktı eve girdi. Hemen üstünü çıkarıp duşa girdi....

Evet Bölüm 1 bitti isterseniz 2. bölümü atarım görüşürüz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CESETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin