Tekrar, Türkiye'nin gözünden
Zaman gerçekten insanlara acı çektirttikçe, epey hızlı geçiyordu! Yine bir gün bitmişti ve yine tatmin olmuştum.
🇹🇷; Harika bir gündü. Kendimi ödüllendirmek, hiçte fena olmaz!~
Evime gittim, hemen mutfaktan, 5 şişe vodka, 2 rakı ve şarap aldım. Hepsini balkona taşıdım. Ardından balkona sandalyeye oturup, ilk olarak rakılardan birini açmaya başladım
🇹🇷; Yok böyle sade olur, yanında sigara içmek daha keyif verir
Hemen cebimden sigara ve çakmak çıkardım, sigarayı ağzıma aldım ve çakmakla yaktım. Bir yandan da rakıyı açtım ve sigaray içime çektikten sonra, rakıdan bir yudum aldım. Bir süre manzarayı izledim, gök yüzü kırmızı-turuncu renklerinde idi. Kurbanlarımı öldürdüğüm de, onlardan çıkan kırmızı sıvıya benziyor! (kan yani)
İçerken bir yandan da, telefona bakmaya karar verdim. Whatsapp'tan bildirim gelmişti. Mesaja baktığımda ise yine şaşırmadım, Ameirka bana "lütfen cevap ver, sen iyi değilsin Türkiye" yazmıştı. Aptal kapitalist, beni kendi kölesi yapmak için, kandırmaya çalışıyordu! Onun için zaten çalışıyorum, neden şimdi bana iyi olup olmadığımı soruyor ki? Eskiden böyle yapmazlardı, fakat şimdi hepsi beni önemsemeye başladı. Ah şu çıkar işleri...
Takımdan bir kaç yudum daha aldıktan sonra, tekrar gökyüzüne baktım🇹🇷;...?
Ya Amerika, beni gerçekten önemsediği için bana, iyi olup olmadığımı soruyor ise?
Ağzımda ki sigarayı yere fırlattım🇹🇷; ASLA! O KAPİTALİST ASLA BENİ İŞLERİ OLMADIĞI SÜRECE ÖNEMSEMEZ?
biraz durup düşündüm. geçenlerde Rusya'nın evinde kaldığım zaman, bana aşkını itiraf ettiği an geldi aklıma. O bile beni gerçekten seviyorsa, Amerika neden sevmesin?
🇹🇷; Yinede yeterli değil.. yeterli değil. Aşk beni tatmin etmiyor, Yunanistan'da sonra 2. Hatayı yapamam..!!?
Bir anda ayağa kalktım, üstümde duran rakı şişesi, yere düşüp parçalara ayrıldı.
🇹🇷; 2. KEZ AYNI HATAYI YAPAMAM!
Dışarıdaki herkes, bir anda bana bakmaya başladı. Düşünürken kendimi, fazla kaptırmıştım sanırım. Biraz ağladıktan sonra yere oturup, kolumla göz yaşlarımı sildim.
🇹🇷; Aşk tatmin etmez, aşk mutlu etmez, aşk sadece bir yalan. Ama insanlardan öcünü almak, çok daha eğlenceli, hahah-ha HAHAHAHAHA!!!!
Bir anda deli gibi gülmeye başladım, o kadar kafayı sıyırmıştım ki, yerde duran cam kırıklarında birini alıp, kendimi hiletlemeye başlamıştım. Artık bu alışkanlık haline gelmişti. İstemsizce yapıyordum. Ve bu üzüldüğümde bana zevk veriyordu.
🇹🇷; AHAHAHAHA! KAHROLSUN BU SİKİK HAYAT
Sandalyayi alıp, demirlere çarparak kırdım
🇹🇷; bu hayatta, ya tatmin olursun, yada tatmin ettiren kişi..ha..-hahaha..ahhaha.
Bir anda yere düşüp bayıldım, gerisini hiç net hatırlamıyorum.
1 gün sonra
Saat öğlen 02:24
Hastanede3. Kişi gözünden
Türkiye dün olanlardan sonra, bayılmıştı. KKTC babasını o halde bulduğu an, Almanya'ya haber vermişti.
🇸🇪; Hmmhm..
🇺🇸; Türkiye..
Rusya, derin bir iç çekerek kafasını eğdi.
🇷🇺 Sessizce; Neden böyle yapıyorsun Турция...
🇩🇪; Sakin olun, bir şeyi yok. Sadece dün fazla içtiği, için anlık bayılmış
🇺🇸; Onu bizde biliyoruz
Almanya bir an duraksar
🇩🇪; A- anladım. Onun neden böyle davrandığını bende çözemedim şimdilik.
🇷🇺; Siz блять (Kahrolası) kapitalistler yüzünden OLABİLİR MESELA
Amerika ayağı kalkıp, Rusya'nın yakasından tutar
🇺🇸; KES SESİNİ, FUCKING COMMUNIST RUSSIAN
🇷🇺; R?! Глупый!!(R?! Şapşal!!)
Rusya, tam Amerika'ya bir tekme atacakken, Almanya onları ayırır.
🇩🇪; KESİN ŞUNU BEYLER, TÜRKİYE İÇİN O KADAR ENDİŞELENİYORSANIZ EĞER, BU İŞİ BÖYLE HALLEDEMEZSİNİZ
Almanya haklıydı, Rusya ve Amerika bu işi böyle halledemezlerdi. Bunu onlarda anladı, ve kavgayı sonlandırdılar.
🇸🇪; Sanırım, yavaş yavaş uyanıyor
Türkiye gözlerini açmıştı. Hemen kafasını kaldırdı, ve etrafına hızlıca baktı.
🇹🇷; A..- b-ben, neredeyim?
Türkiye, Almanya, Ameirka ve Rusya'ya doğru baktı. Onları gördüğü, an yüz ifadesi tekrar ciddi ve duygusuz haline büründü.
🇺🇸; Dün biraz fazla içmişsin sanırım, o yüzden bayılmışsın
🇹🇷; Beni buraya kim getirdi?
🇩🇪; KKTC, bana haber verdi. Bende seni doktora getirdim
Türkiye hemen ayağa kalktı.
🇹🇷; İyi, gidiyorum o halde ben.
🇷🇺; Nereye? Daha tam olarak iyi değilsin, Турция
🇺🇸; Rusya haklı, burada biraz dinlenmelisin.
Türkiye, Rusya ve Amerika'yı hafif iterek, odadan çıktı.
🇹🇷; Evde dinlenirim
🇺🇸; Ama T-
Almanya, Amerika'nın kolundan, nazikçe tuttu
🇩🇪; Bırak gitsin, Amerika.
🇺🇸;...
🇩🇪; Biliyorum, onun için endişelisiniz. Ama şuan onun derdini kimse bilmiyor
🇷🇺; Senin için söylemesi kolay, сука.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsveç x Türkiye
FanfictionTürkiye Avrupa ülkelerine karşı iyi niyetlidir ancak bu iyi niyeti bir toplantıda ona atılan laflar ve bazı olaylar sonucu bozulur ve iyi niyet artık Türkiye'de yoktur Bir aşk Türkiye'yi duzeltebilecek mi yoksa işleri karıştıracak mi? Onu kimse bil...