"Nissa oii,cpt lh dh pukul 3 gilaa.pn Amira ckp bas pergi 3
Setengah. Kita dh lambat. Dh lh bag kau berat bawak batu ke apa entah." aku berkata sambil memegang bag Anissa yg berat mcm batu tu. "Kau ni jp lh aku nk makeup lh" "WE DH NK KUL 3SETENGAH WEE CPT BODOH"aku berkata sambil melihat jam. " WE YEKE,JOM LH" "NH BWK BAG ENGKO." Kami bergegas pergi ke dalam bas."nasib sempat masuk kalau tk naya kita,kaula ni makeup tk habis2.engko mesti nk mengatal ekh dengan budk2 kudrat :/" Ya, kami akn pergi ke kudrat sbb tuan awang membuat percubaan meluluskan perempuan di kudrat."nape lh kau masukkan nama aku dkt kem ni, kalau kau nk kau masuk jelah, nape aku pun kena msk 🥲." "dh kalau kau tk ikut siapa nk teman aku." "dh lh aku nk tidur, cio lu" aku menutup mata dan tertidur[SKIPPP]
"WEE BANGUN WEEEE" Nissa berkata sambil menampar ku.
"EH MAK KAU HIJAU-KAU NAPE TAMPAR AKUU" "ENGKO TU TKNK BANGUN,DH LH JM"
Aku mengusap mataku dan turun.
"Hi welcome to kudrat girls" kami hanya menganguk dan mengikut guru itu.Sesampainya di office pengetua,aku mengetuk pintu. "Masuk" pengetua itu bercakap."Assalamualaikum uncle" "Assalamualaikum ayah"
Aku dan Anissa berkata "kakak dngn Aira mana?" pengetua bertanya "kakak dngn Aira tngh ambil b-" "ASSALAMUALAIKUM"
arissa dan Aira memberi salam
"Uiss,penat nampak"Aku berkata." engko diam lh setan"
Aira mekata."dh2 la tu,korang dua ni kalau tk bergaduh tk sah ekh?"Arissa berkata."Nh kunci dorm korang"pengetua berkata"owh and satu lagi ni kertas"pengetua memberi kami sebuah kertas."buddy?"aku bertanya "ya dkt sini kita dh sedia kn buddy" pengetua itu berkata "we Arissa partner aku sape?" aku bertanya."oh,jp aku check,emm Abdul Kahar Bin Abu Yamin" Arissa berkata"mcm kenal je nama tu..."aku berkata dalam hati"buddy krng dh tunggu dkt luar"pengetua berkata.kami mengangguk dan keluar dari office.Selepas kami keluar,aku nampak muka yg familiar.."EJOII!" "BULANN!!"
Aku memeluk ejoi dengan erat.
"We,lama tk jumpa kau dowh!!"
Aku berkata."woi dh2 la tu"Anissa berkata"IRI BILANG BOSSSS(☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞" aku berkata "dh2 lh tu, mcm lh tkpernah jumpa" Arissa berkata. Aku melepaskan pelukan dan melihat list nama di kertas tersebut "hm,siapa hakeem Rizal bin hilmi?"Anissa berkata[sorry kalau nama slh,author malas nk tengok balik phc:)]"aku"seorang lelaki pendek berkata" kau partner aku"Anissa berkata.Amacam geng best akh? Sorry ah kalau ada typo author memang noob writer;)
-Airena