Tüm gerginliğimi üstümden atıp sinsice gülümsedim. Ve çok geçmeden bacak arasına bacağımı koydum hızla bastırdığımda aralık olan dudaklarından dudaklarıma doğru inledi.
"Ahh" inlemesiyle kasıklarımda hareketlenme başladı. Ah aşırı derecede etkileniyordum.
Bacağımı kasıklarına daha çok bastırıp yeniden inlemesini sağladım. Kafasını duvara vurup bana baktı. " jungkook ne yapıyorsun?" Dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm.
Tanrım! cidden ne yapıyorum ben?
Geri çekileceğim sırada belime elini koyup sarmaladı ve dahada yakınına çekti.
O sırada Şarkı değiştiğinde taehyunga baktım. Bildiği bir şarkıya benziyordu. Çünkü şarkıya eşlik etmişti. Etrafta dans eden çiftleri görünce yutkundum. Soft müzik eşliğinde loş ışıkta dans ediyorlardı.
Taehyung, gögüsünde duran iki elimi tutup boynuna bıraktığında "dans edelim" dedi.
Yavaşça dans etmeye başladığında ona ayak uydurdum belimdeki eli o kadar sahipleyici duruyordu ki bayılabilirdim.
Gülümseyip başımı omuzuna koydum ve gözlerimi kapadım. Ah onun omuzu çok iyi hissetiriyordu.
Az önceki sıcak anin arından böyle soft bir ana geçmemiz biraz komik bulmuştum bu nedenle gülümsemiş ne yaptığımı anlamaya çalışmıştım. Galiba bende yavaştan sarhoş oluyordum.
"Çok güzel kokuyorsun" demişti taehyung saçlarıma dudaklarını bastırdığında. Kafamı kaldırıp ışıldayan gözlerine baktım.
" Sende çok huzurlu hissetiriyorsun" dedim tüm cesaretimle. Böyle şeyler söylemek bana göre utanç vericiydi. Ama tüm cesaretimi toplamış ve söylemiştim.
"Hmm, biraz da sıcak hissetiriyorum galiba " dediğinde kıkırdamıştı.
Sıcak? Taehyung? Kesinlikle doğru, yanıyorum.
"Ne?" Dediğimde, gülüşü genişledi ve kafamı omuzuna geri koydu. Olduğumuz yerde yavaş bir şekilde dans etmeye devam etik.
Gözlerimi güvenli kolların arasında olmanın verdiği rahatlıkla kapatmıştım. Açıktığımda karşımda hobi ve jimin dans ediyordu ve gülüyorlardı.
Tanrım sen bunlara akıl ver!
Jimin bana baktığında göz kırpmıştı. Hobi jiminin başını alıp omuzuna koyduğunda ikiside kendini yere atıp gülmeye başlamışlardı.
Şuan benimle, bizimle dalga geçiyorlardı. Bu umrumda değil çünkü onlar sarhoş ha ayık olsalar bile takmazdım.
Kafamı yeniden kaldırıp taehyunga baktım o sırada birinin taehyung diye seslendiğini duydum.
Taehyungla beraber kafamız sesin geldiği yöne döndüğünde bir adamın elinde çantasıyla bize baktığını görmüştüm.
Taehyung hemen benden çekildiğinde eğilip selam verdi.
Adam buna gerek yok diye birşeyler geveldi ağzının içinde sonrada sarıldılar. Bu kimdi ki? Biraz tanıdık yüzü ama bilemiyorum.
Jimin yanımdan hızla geçtiği gibi taehyungu itirip adama "babaa!!" diye bağırdı ve sarıldı.
Oh siktir jiminin babası bu muyudu? Ah taehyung nerden tanıyordu ki babasını?
Jimin ile babası gülüşerek konuştuklarında hobi jiminin babasına vurmaya başladı ve "sen benim arkadaşımı canımı, ciğerimi, bebeğimi nasıl döversin ha!!" Diye bağırıp jimin hobiyi tutup geri çektiğinde" sakın ol hobi biz barıştık " dedi ve gülümsedi.