¹⁴

153 10 16
                                    

Jungkook

O kadar hızlı gelişmişti her şey hiç bir şekilde ne olduğunu kavrayamıyordum. Birden taehyungun beni öpmesini istemiştim.

Ondan hoşlanıyordum bu kesindi.

Nasıl söyleyeceğimi bilemediğim için beni öpmesini istemiştim. Cidden cümle kuramıyordum beynim düşünemiyordu.

Öpücüğün hızı çoğaldıkça başım dönüyor midem kasılıyordu. Tanrım, dudaklarının ne kadar güzel olduğunu biliyor muyudu bu çocuk?

Sanki cennetin bir parçasıymış gibi..

Taehyung hızlı bir şekilde öperken ona yetişmeye çalışıyordum. İlk öpücüğümü taehyung'a verdiğim için çok mutluydum.

Tae yavaş bir şekilde üstüme eğildiğinde kendimi koltukta uzanırken buldum. Dilini dilime sürtüp ağzımın içini keşfetmeye başlayınca gözlerim kaymış gerçeklik algımı kaybediyordum.

Bu bir rüya olabilirdi yada ölmüş ve cennette gelmiş dileğim kabul olmuş olabilirdi bilemiyorum ama bana şuan bu hiç gerçekçi gelmiyordu.

Nefes almak için geri çekildim.

Dudağımı yalayıp tae'ye baktım. Gülümsüyordu kare gülüşünü çok seviyorum. o hep öyle gülsün istiyordum.

Burnumu öptüğünde bir kez daha karnımda kelebekler uçtuğunda gözlerimi yumup dudağımı birbirine bastırdım.

Çok utanıyordum lanet olsun. Taehyung'u öpmüştum taehyung beni öpmüştu hemde sarhoş değiliz. Siktir!

"şapşal aç gözlerini" dediğinde kıkırdadı. Gözlerimi yavaşça açıp baktığımda dudaklarıma üst üstte öpücük kondurup "çok tatlısın boncuk gözlüm" dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırıp uzunca bir öpücük verdi ardından üst dudağımı emmeye başladı

Bana ilk defa boncuk gözlüm diyordu ve benim hoşuma gitmişti.

Boncuk gözlüm..

Boncuk gözlü jungkook...

Ben bu kelimesine takılırken o benim dudaklarımı emip elini tişörtumun içine koyup belimi okşamaya başlamıştı.

Tanrım bu duygular çok fazla kalbim duracak..

Taehyung üst dudağımı emmeye devam ederken bende alt dudağını emmeye başlamıştım ki o sırada zil çaldı.

Zilin sesiyle taehyung'u yana itirip sırtını masaya vurup yere düşürmüştum.

Sikeyim annem gelmişti. Neden zili çalıyordu ki ah anahtarını mi unutmuştu? lan taehyung iyi miyidi?

"Taehyung iyi misin? ah üzgünüm" hemen yanına eğilip elimi yanağına koyup sordum. "Sırtım b-" cümlesini tamamlayacağı sıra da annemin sesini ve telefonumun sesini duymam bir oldu.

Cidden annem gelmişti. Taehyung burada olmamalıydı annem yabanci sevmezdi istemezdi.

Ah ne yapacağım? Hemen ayağa kalkıp her şeyi siktirip edip taehyung'un kolundan tuttuğum gibi üst katta koşup onuda arkamdan sürükleyerek odama getirmiştim. "Taehyung burada kal ve ses çıkartma lütfen, ben geleceğim hemen annem geldi of" arkama dönüp odamdan çıkacağım an kolumu tutup beni durdurmuştu o sırada zil deli gibi çalıyordu tabi.

"Birtanem çabuk gel" diyip iki eliyle yanaklarımı tutup dudaklarıma sert bir öpücük bağış etmişti.

Ani gelen öpücükle bayılacak gibi olsam da kendimi odadan dışarı atıp hızlıca kapıya gelip açmıştım.

i'm lost /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin