¹⁷

250 11 56
                                    

Jungkook

Her şey çok çabuk gerçekleşmiş ve ben o soruyu sorarken bulmuştum kendimi, cidden öyle güzel öpüyordu ki taehyung her şeyi unuturur gibi, sevgisini dudaklarından aktarır gibi öpüyordu beni.

Öpüşmenin ve ellerinin sıcaklığı ile taehyung'dan fazlasını istemiştim. Lakin taehyung 'seni bir yere götüreceğim' diyip beni arabaya bindirine kadar her şey çok güzeldi.

"Ya nereye gidiyoruz taehyung?" Meraklı gözlerle ona sorarken, bana dönüp gözlerimin içine baktı arından " gözlerindeki yıldızları birde kendin gör diye seni bir yere götüreceğim" dedi ve yarım ağız gülümsedi. İyice arkasına yaslayıp derin bir nefes alıp verdi.

"Nereye işte ya?" Merak ediyordum beni nereye götürecekti. Yıldızlarımı izleyecektik ne yapacaktık ya...

"Dayan biraz yavrum"

"Of desen ne olacak ki?"

"Sürpriz güzelim"

Oflayıp arkama yaslandım, ellerimide göğsümde birleştirdim. O sırada taehyung, benzin istasyonuna girmişti.

Bana döndüğünde en güzel gülümsemesini bağış edip araçtan indi.

Gülüşü çok güzeldi benim sevgilimin. Onu çok seviyorum. Of, Kalbim yine hızlandı..

Taehyung Arabın ön tarafından dolaşıp kapımı açtı "markette gideceğim gelmek ister misin?"

"Hayır gelmeyeceğim" diyip önüme dondum.

Uzanıp dudaklarını sertçe yanağımda olan çukura bastırdı.

"Gamzen sana çok yakışıyor biliyor musun sevgilim?" Yeniden gülümsedi, gülme be adam içim gidiyor sana..

"Biliyor musun? seni hala affetmedim ben. bu nedenle dokunma, öpme beni!"

Özür dilmemişti öyle değil mi? Diledide ben mi hatırlamıyorum yoksa... Ah, her neyse hatırlamıyorum. Banane işte, ne diye hemen affedeceğim biraz sürünsün.

"Banyoda öyle demiyordun ama" diyip güldü

"Git! Git şu market de gel hemen, yürü!" Göğsünden itirip kapıyı kapattım.

Hala gülüyordu manyak çocuk ya benimle uğraşıyor resmen hah!

Elini dudaklarına götürüp öpücük yolladı arından gülüp markette gitti. Geri geldiğinde ise arabaya hemen binip elindeki muzlu sütü bana uzattı.

"Sana aldım güzelim" çok şirin, yemek istiyorum..

"Affetmedim sadece alacağım" işaret parmağımı yüzüne uzatıp dediğimde parmağımı öpüp
"affetmedin sadece alacaksın evet al hadi bebeğim benim"dedi, arından elinden aldığım gibi içtim.

Çok seviyordum bu sütü aşırı lezzetliydi, of of.

Ben içerken gülüp arabayı çalıştırdı. Yeniden yola koyulduğumuzda esnedim muzlu süt mayıştırmıştı beni. On, on beş dakika sonra taehyung sonunda bir yerde durmuştu.

"Geldik sevgilim"

"Burası mi?"

"Evet, hadi inelim"

İndiğimde bir dağın tepesinde olduğumuzu fark ettim ve etrafa baktığımda birkaç ev gördüm ama ışıkları yanmıyordu. Taehyung'a baktığımda yanıma gelip aracın arka koltuğundan aldığı ceketi omuzlarıma bıraktı. "soğuk biraz, üşüme giy bunu" fazla soğuk değildi ama yinede giydim üstümdekiler fazla inceydi.

"Teşekkür ederim ama hala affetmedim"

"Gel güzelim affedeceksin birazdan eminim" omuzlarımdan tutup aracın ön tarafına götürdü. Ardından mükemmel manzarayı görmemi sağladı.

i'm lost /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin