13052023
arkadaslar ben bu fici normalde texting yapmayi dusunmuyodum ama duz yazi yapabileceigmi de ıc sanmiorum serserilik dolu bı fıc olucak cunku en azından olmasi gerekiyo ama yapabilir miyim bilmiyorum yanı kekoyuz oke ama ben fen lısesı mezunyum tek bıldgım orospuluk lıse dramasi nasil olucak bılmıyorum ama entrikali olmayacagini soyleyeyım yanı
en azindan denıcem
bi de fic biraz blue spring vibei versin istiyorum ızledıysenız eger ve de okuduysaniz ben aslinda bu fıcın ilhamini cocukken okudugum acayip bocegin laneti adli bi kitap var ondan aldim yani ikisi karismi bi sey olucak gibi hadi bakalim
b da grisi bolumu btw ve ek bı bılgı olarka hıkaye gnumuzde gececek o yuzden 96lilari 02li 00linei da 06 (stfuimcrying) olarak sey ettim
ıyı okumalar
---
donghyuck göt zoruyla girdiği fen lisesinden uzaklaştırılır ve ailesiyle iyi bir kavga ettikten sonra abisi tenin mezun olduğu iyi denemeyecek anadolu lisesine gönderilir. abisiyle iyi bir iletişimi olduğundan onun okulda ne kadar popüler olduğunu biliyordu ama o mezun olduktan üç sene sonra bile okulda adının geçtiğini düşünmemişti. okulun eski dönemi çevrede serserileriyle ünlüydü elbette ancak 02lilerden sonra okulun itibarı iyiye gitmeye başlamıştı. 03lülerse kirli imajının sonuydu. buna rağmen donghyuck okula geldiği sırada eskiyi hatırlatan altı kişilik bir arkadaş grubuyla karşılaşır. bu karşılaşmada tesadüfün etkisi olsa da asıl sebebi donghyuckun gelir gelmez adından söz ettirmesidir.
donghyuckun bir üst dönemi, karmaşanın göbek adı, kanadalı öğrenci mark lee eski dostu ten leenin çok bahsettiği üvey kardeşini merak eder.
donghyuckun sınıf arkadaşlarından lee jeno, markın en yakın arkadaşı ve bir çeşit mucit; onun sevgilisi na jaemin, biraz sakar bir çocuk ve sınıfa ilk girdiği anda dikkatini çeken siyah kısacık saçlarıyla huang renjun oldukça sert presniplere sahip. grubun geri kalanı ise alt dönemlerden, kas problemlerinden dolayı basketbol oynamaya başlamış, öfkesine hakim olmayı öğrenememiş zhong chenle; bırakın liseyi türkiyeye bile adapte olamamış bir öğrenci. onun ilk arkadaşı ise bu sene aynı okula gelen kendisinden bir yaş küçük ve sessiz bir çocuk olan park jisungsa eli çabuktur.
donghyuck ise abisini aratmayacak kadar hiperaktif biri.
---
haechan
YOU ARE READING
berserk tişörtü / markhyuck / texting
Fanfictiondonghyuck göt zoruyla girdiği fen lisesinden uzaklaştırılır ve ailesiyle iyi bir kavga ettikten sonra abisi tenin mezun olduğu iyi denemeyecek anadolu lisesine gönderilir. abisiyle iyi bir iletişimi olduğundan onun okulda ne kadar popüler olduğunu b...