22082023
iyi okumalar
---
"AMINA KOYUCAM ARTIK ŞU ELINI DÜZGÜN TUTSANA, SIKICEM ABI NE KADAR ZOR OLABILIR!"
"bağırma be, acı çekiyorum şurada." dedi mark hala daha bezi yarasının üzerinde tutmaya çalışırken, inatla da bakmıyordu bacağına. "oğlum baksana artık şuraya bez var üzerinde zaten" dediğinde mark bir gözünü açıp donghyucka baktı, "bezde bir şey var mı?" dedi. donghyuck sinirden kuduruyordu.
"kendimi sikicem şimdi bırak ben yapayım amına koyim gidelim artık mark dellendirme beni."
"bağırma duyan olucak"
"zamanında ben de annene aynısını söylemiştim" dedi donghyuck markın elinin üzerinden beze bastırırken. mark bağırınca da "bağırma duyan olucak." dedi.
"psikopat mısın amcikk, bastırma yaraya yapışacak bez!"
"ya amına koyim sen bu okulun serserisi değil miydin?!" diye söylendi donghyuck markın elini ittirip bezi yaranın üstünden alırken. sonra kendi tam bezi NARİNCE geri japatacakken mark elinin itilmesi sebebiyle ani bir refleks olarak ellerinin olduğu bölgeye yani aslında baldırındaki yaraya doğru baktı. ve kafasını omzuna düşürürken "ay baba bir şey oluyor, allahım çok kanıyor imdat, imat allahım!" diye söylenmeye hatta ölüsünün ardından ağıt yakmaya başladı.
donghyuck onun ağzına iki tane yumruk indirebilecek olmasını kendine ödül olarak bekleyip bezi aldı, temiz başka bir bez yerleştirip üstüne sargı bezini sardı ve tutturdu. ayağa kalktı ve markın hala daha sızlanıyor olmasına göz devirdi. "kalk artık" dese de mark onu "çok acıyor allahım yardım et çok acıyor resmen kan kaybından ölüyorum su an ah yüce tanrim, COK KANIYOR!!" şeklinde söylendiği için duymuyordu.
"MARK, ANANI SIKIYORLAR MARK!"
duyduğu yüksek sesle irkilen mark gözlerini açıp donghyucka döndü ve ona bakmasıyla beraber şok içinde kaldı.
"güzelliğime karşı ne kadar hassas olduğunu biliyorum mark-" bu anda elini marka doğru uzattı "-ama artık ben ananı sikmeden kalk gidelim, sonra doya doya bakarsın aşıksın zaten bana." diye bitirdi sözünü ama mark çığlık atıp da bacağını oynatabildiği kadar ters tarafa doğru hareket etmeye çalıştığında donghyuck ona "napıyo bu mal" şeklinde bakarken "aga tamam taş gibiyiz de ilk defa mı görüyosun sanki?" dedi. mark o sırada ayağa kalkıp hyuckun kolunu tutarak onu çekiştirdi.
"AMINA KODUĞUMUN SALAĞI KOŞ" diye bağırdığında donghyuck ancak akıl edebildi arkasına bakmayı.
"KÜRTLERDEN NEDEN KAÇIYORUZ" dedi donghyuck markın önüne geçip bu defa o onu çekiştirirken.
"ÇEKİŞTİRME APTAL BACAĞIM KIRILICAK"
duyduğuyla durup marka baktı donghyuck, marksa hala yapabildiği kadar koşmaya çalışırken "abi hala kırılıcak diyosun sADECE ÇİZİK. belki derin bir kesik AMA ÇİZİK YANİ. yeto." diye konuşuyordu donghyuck.
mark onun durduğu yerden söylenmesine karşı arkasına dönüp gözlerini belerterek "bÖYLE BİR ANDA UZATMASAN MI ŞU KONUYU?!" deyip topal ayağıyla geri gelmeye başladı. o an donghyuck "bir şey yapsa bizi çoktan kapmıştı kanka. havlayan köpek ısırmaz." diyerek arkasına döndü, arkasına dönme sebebi haklı olduğunu marka kanıtlamaktı aslında ama tam tersine ensesinde hissettiği nefesle göt oldu. mark o an tam "SENCE HAVLADI MI?" diye bağırıyordu ama kendilerine çok yakın olduğunu net şekilde gördüğü için donghyucku tanımıyormuş ve çocuk az önce bacağını sarmamış gibi koşmaya başladı, bir taraftan küfrediyordu.
YOU ARE READING
berserk tişörtü / markhyuck / texting
Fanfictiondonghyuck göt zoruyla girdiği fen lisesinden uzaklaştırılır ve ailesiyle iyi bir kavga ettikten sonra abisi tenin mezun olduğu iyi denemeyecek anadolu lisesine gönderilir. abisiyle iyi bir iletişimi olduğundan onun okulda ne kadar popüler olduğunu b...