2

150 11 45
                                    

Sabah olmuştu, Felix hâlâ uyuyor Jeongin ise kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltı hazırlamayı bitirdiğinde Felixin odasına çıktı. Önce uyanması için seslendi fakat hiçbir şekilde uyanmadı Felix.

  "Yongbookk!"

  ...

  "Feliix Hyuungg!"

  ...

 
Hâlâ bir tepki yoktu, aynı şekilde uyuyordu küçük civciv. Jeongin son çareyi yataktan aşağı atmakta buldu.

  "Uyanmayacak mısıın?!"

Yavaş yavaş yatağın öbür tarafına geçti ve Felixi aniden aşağı ittirdi.

  "Ananı satayım götüm!"

  "Tüh, yanlışlıkla oldu Hyung."

  "Jeongin!"

  "Kahvaltı hazır hadi açım ben, okula da geç kalicaz!"

Felix uflayarak yerden kalktı. Jeongin aşağı mutfağa geri indi ve Felixi beklemeye başladı.

   Felix üzerine siyah bir sweatshirt, altına ise kota benzeyen siyah birşey giymişti. Çantasını da aldı ve aşağı indi, mutfağa gitti.

"Şükür ya rabbim."

"Sus be."

İkiside kahvaltısını yaptı, Jeongin getirdiği kıyafetleri giydi ve evden çıktılar. Okula vardıklarında önce Chan'ın sınıfına uğradılar, çünkü Jeonginin hoşlandığı çocuk ordaydı.

"Hyungg biz geldkk!"

"Hoşgeldiniz güzelim."

Jeongin sınıfı taradı, hoşlandığı çocuğu görünce yüzü güldü. Hoşlandığı kisi aslında Hyunjin'in yakın arkadaşı fakat Hyunjin kadar kötü değil, en azından Jeongine karşı.

"Merhaba Hyung."

"Oh, merhaba Jeon."

 
  (...)

Ders bitmişti, öğle arasına girmiştik. Chan Hyung Jeongin ve Jisung kantine indik, hem sohbet edip hem de ramen yiyorduk.

"YANDIM ALLAAH!!"

"Gerizekalı Jisung! Al su iç su!"

"YANIYORUM!!"

"AJGJWKGKSKMVKSMVMSKGKDMG"

Herkes bizi izliyordu, Felix harici hepsi yüksek sesle hem gülüyor hem de bağırıyorlardı. Felix pür dikkat izlendiğini hissetti, etrafına bakındı.

Kendisini izleyen kişiyi gördü, o kişi Hyunjindi. Pür dikkat izliyordu Felixi. Felix korkmuştu açıkçası, çünkü ilk defa izliyordu böyle. Ama emindi, arkadaşlarının yanından ayrıldığı an bir köşeye çekilip dovulecekti..

  (...)

Felix'i öğretmeni çağırmıştı, nedenini söylememişti ama bir fikri vardı. Öğretmen proje vermişti ve herkes kendine 1 kişi seçmeliydi. Felix hariç herkes seçmişti, ya da kendisi öyle düşünüyordu. Öğretmenler odasının önüne geldi ve derin bir nefes alarak kapıyı çaldı.

İçeriden gelen "gir!"sesi ile kapıyı açıp içeri girdi, girdiği gibi gözüne birşey çarptı. Hyunjinde oradaydı, hoca direkt söze girdi.

"Sınıfta proje için herkes kendine eş seçmişti, fakat bir tek siz ikiniz secmediniz, o yüzden size de uygun ise ikinizin eş olmasını istiyorum. Eğer güzel bir iş çıkarırsanız sizi ödüllendireceğim."

Ne yani, Hyunjinle mi yapacağim bu projeyi? Yo yo yo hayatta olmaz, tek başıma yaparım daha iyi.

"Hocam, ben tek yapabilirim."

"Olmaz Felixcim, herkes iki kişiyken siz tek kişi olamazsiniz."

"Hocam benim için sorun yok."

Bunu Hyunjin demişti, evet onun için sorun yok tabi. Nasıl olsa daha çok zorbalık yapabilecek bana.

"O zaman şimdi çıkabilirsiniz, 1 hafta süre veriyorum size."

Kafa salladık ve çıktık. Hızlı adımlar ile uzaklaştım ondan. Son 3 ders bedendi, girmek zorunlu olmadığı için sınıfa gidip çantamı toparladım. Jeonginlere söyleyip çıktım okuldan.

Eve gitmek istemiyorum, o yüzden sokakları gezmeye başladım. Bir sürü bar, küçük bakkallar ve gece kondular vardı. Önlerinden geçtim bir kaç tanesinin.

  Üzerimde hissettiğim gözlerle arkamı döndüm, kimse yoktu. Fazla aldırmayıp yoluma devam ettim. Ben adım attıkça arkamdaki her kimse o da adım atıyordu, gittikçe tırsmaya başladım. Dusunsenize çok ıssız bir sokaktasınız, sokak boyunca sadece barlar ve gece kondular var. İnsanlar sürekli sarhoş.

  Adımlarımı hızlandırdım, gittikçe daha çok yaklaşıyordu, hissediyordum.

Birden iki binanın arasındaki araya çekildim. Beni çeken kişi buram buram içki kokuyordu, ağzımı kapatmıştı.

  "Buralarda hiç bu kadar güzel bir erkek görmemiştim.."


Yavaş yavaş bana yaklaştı, kokulu nefesini hissediyordum. Çok iğrençti, hem tacize uğruyordum hem de bu iğrenç kokuya mağruz kalıyordum.

Adam tam beni öpecekken yana doğru itildi. Kim olduğuna bakmak için korkarak kafamı döndürdüm...

___________________

Hığa canım Lixim kiyamam

Ehe tam yerinde kestim sanki ama tahmin ediyorsunuzdur kim olduğunu

BEĞENİN VE YORUM ATIN

HADİ BAY🐱

 

Zorba?~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin