Oy verin Allah rızası için yia
__________________
Kafamı döndürdüğümde gördüğüm yüzle şok oldum. Bu Hyunjindi.
Ne yani beni takip mi etti? Takip etmesi imkansız yani niye etsin ki?
"Sen kimsin lan?!"
Hyunjin adamın konuşmasına fırsat vermeden yere yığmıştı, daha fazla vurmaması için kolundan tuttum. Önce bana sonra adama baktı ve geri çekildi.
Elimden tutarak oradan uzaklaştırdı beni.
"Senin ne işin var burada?!"
"S-sadece geziyordum..".
"Böyle yerlerde mi geziyorsun?!"
"..."
"Ahs, delireceğim. Ya sana birşey yapsaydı?!"
Ha? Ne, bunu zorbam mı söylüyor?
"Yani demek istediğim, burada sana tec@vüz edip öldürebilirdi! Ayrıca seni düşündüğüm falan da yok!"
Tabii, zorba kurbanını niye önemsesin?
(...4 gün sonra...)
[Hyunjin'den]
Sabah erkenden kalkmış okul için hazırlanıp evden çıkmıştım. Okulun bahçesine girdiğim an bir terslik olduğunu fark ettim. Okulun girişinde bir kalabalık vardı.
Merakıma yenik düşüp oraya doğru ilerledim ve aradan sıyrılarak görmeye çalıştım.
Sonunda görmeyi başarmıştım. Gördüğüm şeyle sinirlenmiş ve şoka uğramıştım çünkü Wooyung ve arkadaşları Felix'i yere yatırmış dövüyorlardı. Kimse yardım edemiyordu.
[Yazardan]
Felixin arkadaşları her ne kadar yardım etmeye çalışsa da onları da bir şekilde engelliyorlardı. Hyunjin sinirlenmişti, çocukları aldırmadan ortaya gelmiş ve Wooyung'u Felix'in üzerinden itmişti. Wooyung'a 3-5 yumruk attıktan sonra Felix'i tutup yerden kaldırdı. O sırada Wooyung'un arkadaşları Wooyung'u kaldırıyordu.
Herkes şaşkınlıkla Hyunjin'e bakıyordu, buna Felix de dahildi.
Çünkü herkes biliyordu Hyunjin'in Felix'in zorbasi olduğunu. Bir zorba neden zorbaladığı kişiye yardım eder ki?
Hyunjin Felix'i kucaklamış revire doğru gidiyordu. Felix ise Hyunjin'in yüzünü inceliyordu, daha önce bakmamıştı hiç bu kadar yakından..
Revire gelmişlerdi, Felix'i yatağa yatırdı ve Hemşireyi çağırdı. Hemşire geldi ve Felixe pansuman yapmaya başladı.
"Ahss acıyor.."
Hyunjin de anlamamıştı Felix'i neden revire getirdiğini, ona birşey olacak diye ödü kopuyordu. Fakat bunun nedenini kendisi de bilmiyordu.
Kendisi Gay değildi, hele ki zorbalık yaptığı kişiden hoşlanamazdı...
Ya da sadece kendisi öyle
düşünüyordu..?_______________
Neyim ben ya yazar falan mı?
Şimdi şöyleki biraz geç geliyor bölümler, açıkçası acayip üşeniyorum yazmaya..
Neyyyseeee bayysss<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba?~
AdventureLee Felix anksiyetesi olan bir lise öğrencisidir, herkesin zorbası olduğu gibi Felix'in da zorbası vardır ve o kişi Hwang Hyunjin'dir. Hyunjin ne kadar Felix'e zorbalık yapsa da zamanla ikisinin de birbirine karşı hisleri oluşur...