Thor's mobil ringer. Det er Anthon.
Thor: Undskyld skat, bliver lige nød til at tage den her!
Jeg nikkede bare.Thor: Hva' så Anth?
Anthon: Hej Leif! Der er fest i aften, vil dig og D/N med?
Thor: Ja man!
Anthon: Ses Leif!
Thor: Ses!Thor: Anthon har inviteret os til fest, skal du med?
Mig: Ja!
Thor: Okay.
Han trak nogle penge op af lommen.
Thor: Her!
Han gav mig 1000 kr
Mig: Thor! Hvad skal jeg dog bruge dem til?!
Thor: Så kan du købe noget nyt tøj.
Han smilede.
Mig: TUSIND TAK!!
Jeg gik over og kyssede ham.
Thor: Altid.Jeg fandt det pæneste sæt tøj!
Det var en hvid kort kjole med glitter på brystet og en læderjakke. Jeg beholdt bare mine sorte Converse på.
Thor havde bare en hvid trøje og et par sorte jeans på. Han var pisse lækker!
Jeg lagde min makeup og så gik vi afsted. Da vi kom til festen var der allerede fuldt hus. Thor gik over til nogle af sine venner mens jeg gik over i baren.Bartenderen: Hvad skulle det være?
Mig: 5 shots.
Bartenderen: Hvorfor så mange?
Mig: Natten er jo ung.
Jeg bundede de 5 shots og jeg var ret fuld nu. Jeg gik ud på dansegulvet. Jeg dansede rundt sammen med alle mulige. Jeg havde allerede fået 5 drinks eller sådan noget. Thor kom over til mig.
Mig: Thor?
Han skubbede mig hårdt op ad væggen og begyndte at råsnave mig, for at sige det mildt. Jeg snavede selvfølgelig igen. Han skubbede mig hårdere op af væggen. Han begyndte at pille ved enderne i min kjole mens jeg nussede ham i håret. Han skubbede mig ind på toilettet og det endte så med at vi havde, ja i ved nok.(Næste morgen)
Jeg vågner hjemme hos Thor.
Thor: Igår var så godt skatter!
Mig: Ja man!
Han lå bare og nussede mig i håret mens han kiggede mig i øjnene.
Thor: Du er så smuk!
Mig: Det er du ogs'!>>Heii! Her kom det nye kapitel!
Skriv i kommentaren hvis at jeg skal ændre noget!
-Kys!😚<<
YOU ARE READING
Thor og jeg
FanfictionDu er lige kommet ud af et forhold. Lige siden det har du ikke lyst til at have en kæreste igen. Indtil...