Kan det passe?

338 15 12
                                    

Okay nu fortæller jeg lige hvad der er sket det sidste års tid.. Thor og jeg kom hjem fra Bosnien, og jeg fik mit første job. Thor og Anthon begyndte at rejse meget rundt i landet. Vi købte en lejlighed i København hvor at vi bor nu. Ja det var så det der var sket.. LETS BEGIN!

Jeg sad i stuen og så tv med Thor, da jeg pludselig begyndte at kaste op. Jeg løb hurtigt ud på badeværelset sammen med Thor. Han holdte mit hår men jeg kastede op. Jeg græd. Hvorfor græd jeg?. Jeg blev færdig og krammede Thor. "Thor, hvad sker der?" "Det ved jeg ikke. Børst dine tænder og så snakker vi om det".

~~~~~
"Kan du huske om at vi brugte beskyttelse sidste gang?" "Oh shit" mumlede Thor. "Nej nej neej!" Sagde jeg og rev mig selv i håret. Jeg var muligvis. Gravid. Det kan ikke passe?! "Skal jeg gå ned og købe en gravidstest (staves?)" spurgte Thor sukkersødt. "Ja" mumlede jeg stille. Jeg kyssede ham farvel og han gik. Hele min krop rystede og jeg svedte helt sindsygt! Det kunne bare ikke ske? JEG ER JO KUN 18?!! 18?!!! JEG KAN IKKE VÆRE MOR!????!!!!!
~~~~
Thor kom ind ad døren. Han havde gravidstesten i hånden. Jeg gjorde hvad man skulle gøre og gik ind til Thor. "Skat, jeg tør ikke kigge." "Slap af søde, hvis den viser et plus (positiv) så beholder vi barnet okay?" Jeg nikkede. Jeg kiggede ned og den viste...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Thor og jegWhere stories live. Discover now