Det var lørdag og Emma og jeg havde lavet en aftale med Anthon og Thor. Vi skulle ikke være sammen en hel dag. Det vil sige at Emma og jeg skulle være sammen. ALENE! Og Anthon og Thor skulle være sammen. ALENE!
Mig og Emma havde aftalt at vi skulle ud og shoppe på strøget den dag, mens drengene skulle ind og indspille deres sang.Jeg var lige vågnet og gik ned for at tage noget morgenmad. Da jeg havde spist børstede jeg tænder og gjorde mig klar. Jeg tog en pink løs croptop udover en sort nederdel og mine Nike air force one (staves?😁)
Jeg lagde min helt naturlige hverdags makeup og gik nedenunder. Jeg mødtes med Emma ved togstationen og så kørte vi til København.Emma: Hvor ser du godt ud!
Mig: Tak ilm!
Emma: Det bliver sgu hårdt uden Anthon.
Hun kiggede ned.
Mig: Ja, det bliver også hårdt uden Thor.
Hun kiggede op og jeg smilte til hende.
Mig: Det' okay.
Emma: Hvordan går det egentlig med dig og Thor?
Mig: Det går fint...
Emma: Har i..
Jeg afbrød hende.
Mig: Ja!
Et lille hvin forlod hendes læber.
Mig: Slap nu af!
Jeg puffede til hendes skulder.
Toget standsede og vi gik ud.
Emma: Okay hvor skal vi starte?
Mig: NewYorker!
Jeg pegede over mod NewYorker.
Emma: Okay!
Vi gik ind og efter en halv times tid kom vi ud med en fuld pose hver.
Emma: Kan vi ikke tage ned til Abercrombie (staves)?
Mig: Jo!
Vi gik ned og sådan blev vi ved i 5 timer. Vi kunne ikke bære på alle de poser længere.
Emma: Lad os tage hjem til mig og få noget pizza!
Mig: Ok!
Emma: Mine forældre er ikke hjemme så du bliver bare og sover.
Mig: Det bliver hyggeligt!
Vi tig hjem til Emma og spiste.
Vi så en film og gik i seng. Men vi kunne ikke sove fordi vi tænkte for meget på Anthon og Thor.>>Hej! Her er et lidt længere kapitel end normalt!💗 Skriv ideer i kommentaren og husk at stem.
-Kys😚
YOU ARE READING
Thor og jeg
FanfictionDu er lige kommet ud af et forhold. Lige siden det har du ikke lyst til at have en kæreste igen. Indtil...