Fabian pov
"Nienke Het spijt me maar................ het is uit." "wat waarom""uhm......""laat ook maar doeg fabian" en ze loop weg om nog iets te zeggen heeft geen zin dus ik laat het er maar bij en ga slapen. ik loop naar mijn kamer als ik binnen kom zijn mick, Raphael en Pim er al."hallo" zeg ik en loop naar mijn bed "hallo" zeggen ze allemaal tegelijk. ik loop naar mijn bed pak mijn pyjama. ik loop naar de badkamer als ik Amber en nienke hoor praten "hij heeft het uit gemaakt vast om die Sterre""hoe weet je dat zo zeker nien""ik zag wel hoe ze naar elkaar keken"zei nienke. ik ging naar binnen en ze stipte meteen met praten en nienke liep meteen weg."lekker bezig fabian" zegt Amber en loop achter nienke aan.Amber pov.
Nien en ik lopen naar onze kamer nien gaat meteen in bed liggen en slapen ik vind het zo zielig voor haar. lekker bezig is die fabian zeg. ik loop naar mijn bed en ga slapen na een paar minuutjes aan nien denken val ik in slaap.
~~~~volgende ochtend~~~~
Ik word wakker en loop mijn mijn bed uit en loop naar beneden. Bijna iedereen is er ik ga ergens zitten en dan komen fabian en STERRE HAND IN HAND binnen. ze gaan ongeveer naast me zitten er zit nog een stoel tussen. dan komt nien bunnen en gaat Tussen mij en fabian in zitten er is verder geen plek meer.Nienke pov.
Ik pak wat broodjes en smeer er wat op. "wat smeer je er op nien" vraagt Amber "gwn chocpasta""nienke er zitten groene stukjes in" zei amber. "ohw oke. Trudie !! Is er nog chocopasta deze is bedorven." "beschimmeld bedoel je""ohw ja beschimmeld" en we lachen allebei. " Nienke hoe gaat het eigenlijk ik heb je niet echt gesproken sinds we hier terug zijn""jw met mij gaat het goed en met jou" vanuit mijn ooghoek zie ik fabian gwn kijken."goed"mooi"."fabian zullen we vanavond naar de bios" vraagt Sterre aan hem."oke""nienke!""ja Amber wat is er""ik wil ook naar de bios ik hoo van de bios zullen we ook gaan met ap, Noa, jeroen, ana, Tim," Tim je bedoelt Pim" " ja Pim Tim wathever maar ook met Marcel, Patrice en Raphael ??""okee Willen jullie dat mensen""ja " roept iedereen te gelijk "de meiden kiezen de film" roepen Noa Patrice ana Amber en ik tegelijk " aug oke" zeggen de jongens teleurgesteld"haha in yours face madefackers" schreeuw ik tegen alle jongens en iedereen lacht. "Nou ik ga me omkleden want ik heb het koud"""ik ook nien" zegt Amber. we lopen naar boven en pakken kleren " ik snap gwn niet dat fabian het heeft uitgemaakt na alles wat jullie hebben moeten doorstaan samen""ik ook niet Amber maar laat het ik vind het niet erg"Fabian pov
Ik loop over de gang en vang een gesprekje van Amber en nienke op "ik snap gwn niet dat fabian het heeft uitgemaakt na alles wat je hebben moeten doorstaan samen""ik ook niet am maar laat het ik vind het niet erg." wat ze houd dus. Niet echt van me.ze zegt dat alleen zodat Amber stopt met zeuren maar nu ik met Sterre heb merk ok dat ik meer van nienke hou en ik weer wat ik moet doen.ik loop maar benden "Sterre kom is" zeg ik en ze komt "oke sorry Sterre maar nu wij iets hebben merk ik dat ik meer van nienke hou sorry maar het is uit het spijt me""ohw oke maar ik denk dat ik nog wat voor raph voel dus het is niet erg hoor""oke ik ga nu snel maar nienke""oke" ik ren naar boven naar de kamer van Amber en nienke. ik klop op de deur "binnen" zeggen ze. ik loop naar binnen. "nienke kunnen we even praten?""uhm oke Amber kun je ff weg gaan""ja ik ga doei😜" Amber gaar weg en ik vertel mijn verhaal" toen ik eenmaal met Sterre had bedacht ik me dat ik ng heel veel van je hou na alles wat we samen hebben meegemaakt met de club van de ouwde wilg en wat we hebben moeten doorstaan om samen te blijven en toen wist ik dat ik nog super veel van je hou wil je weer mijn vriendin zijn alsjeblieft?"💙"ja ik had het er met Amber over en we hebben inderdaad veel moeten doorstaan om samen te blijven dus ja ik wil weer je vriendin zijn""yesss i'm so happy" "wacht zei ik dat hardop?""ja" ze lacht en geeft me kus op de lippen. ik hou zoveel van der "ik hou van je" zegt ze "ik ook van jou" zeg ik en Amber kimt binnen "sorry maar ik heb stiekem mee geluisterd ik was zo nieuwschierig is het erg?""ja heel erg" zegt nienk voor de grap maar heel serieus. "ohw sorry""grapje" zegt nienke "ohw Haha grappig hoor"Nienke pov.
Fabian en ik zijn weer samen yesssss. "ik ga me omkleden voor de bios en Amber ook dus tot zo" en ik geef faab een kus. We kleden ons om. we doen ons haren en gaan naar beneden iedereen staat er al ik loop naar faab en ap met Amber "hey" zeggen we "wow" zeggen hun. we lopen naar de bios en als we er zijn kiezen de meiden een film. we halen wat popcorn chips en snoep en nog wat drinken en lopen de zaal in de film begint en ik ga tegen fabian aan liggen. het is een leuke film~na de film~
We lopen de zaal uit en gaan maar huis "was leuk" zegt faab en geeft me een kus "ja vind ik ook truste" "truste" "truste ap" truste bien" Amber Noa en ik lopen onze kamer in en gaan slapen. "nienke nienke wakker worden" ik open mijn ogen en daar zit Sarah zoals vroeger op de punt van mijn bed "Sarah wat doe jij hier""je moet de vloek opheffen het is nog niet voorbij. de club van de ouwe wilg moet door gaan geef niet op je vind de aanwijzingen als je goed zoekt de eerste geef ik kado in de kelder licht hij tussen Victors spullen doe je best nienke ik heb je nodig ik red dit niet alleen" "maar Sarah wat moeten we Sarah nee ga niet weg" en weg is ze. ik ga weer slapen maar hoor Sarah de hele tijd in mijn hoofd maar ik val uiteindelijk wel in slaap.
~~Ochtend~~
Ik kleed me aan en loop naar beneden de mensen van de club zijn er al ik ga zitten "jongens Sarah kan weer in mijn droom ze zei dat we je moet de vloek opheffen het is nog niet voorbij. de club van de ouwe wilg moet door gaan geef niet op je vind de aanwijzingen als je goed zoekt de eerste geef ik kado in de kelder licht hij tussen Victors spullen doe je best nienke ik heb je nodig ik red dit niet alleen" dat zei ze maar welke vloek welke schat moeten we nu vinden ik snap het niet vanmiddag spoedvergadering in mijn kamer" zeg ik voor sterre en de rest gaan zitten
JE LEEST
het huis anubis en de terugkeer van Sarah
Fanfictionde oude bewoners van het huis anubis zijn weer terug maar na een paar dagen komen de vijf ook terug. En dan komt Sarah weer tevoorschijn dus de club van de ouwde wilg is nog niet klaar loopt het goed af