Ayşe'nin anlatımıyla:
Sabah uyandığımda yanımda Enes vardı ne olmuştu? Neden benim yanımdaydı? Bu soruları bir kenara bıraktım ve telefonumu elime alıp oynamaya başladım. En yakın arkadaşımla Yiğit le konuşuyordum şuan.
YiitiimSiz:Yiiiiiitytttt
Yiitiim:EfendimAysss
Siz:Napıyom hayatimm
Yiitiim:Oturuyom bebeim sen
Siz:Bende uyuyom ana tek değil:D
Yiitiim:NeeeeeĞğ?
Siz:Bak şimdi ben instaframdan heaap sallıyodum tamam mı bi hesap karşıma çıktı desim bu çok yakışıklı felan istek attım mesaj attım felan konuştuk ben buna buluşalım mı deidm buda olur dedi bende adresimi yolladım geldi iite çocuk taş mübarek taş taş💃
Yiitiim:Oha lan olaya bak fotoğrafını atsana biraz taşşak geçiyim.
Siz:FKMFMFMDM
TİMAM ATIYOOOĞmYiğit le konuşmam bittiğinde hemen Enesin fotoğrafını çektim arkası bana dönüktü ama olaun çekip atıyım da piç Yiğitin gönlü olsun dedim ve çekip yiğite attım.
Siz:
Yiitiim:yüzü yok bununn.
Yüzünü at yokmu yüzü?Siz:Var varda bana ait o aslan parçası
Dedim ve sohbetten çıktım telefonu maaya koydum ve aşşağı mutfağa indim. Kahvaltı da ne yapacağıma karar verirken bir anda bir ses duydum ama bu ses insan ayak sesine benzemiyordu korkudan çığlık attım ve yere çömeldim, Enes bir anda noluyo diye bağırarak yanıma geldi ve eğilip bana sarıldı. Korktuğum için bende Enese sarıldım ve başımı omzuna koyup derin derin nefes almaya çalıştım ama alamıyordum bende nefes darlığı ve panik atak vardı ve şuan ikiaini aynı amda yaşıuordum. Bundan daha kötü nolabilirdi şuan? Enes bana baktı ve ona işaret ettiğim yere gözü kaydı, orada nefes ilacım vardı ve heöen kalkıp bana getirdi azıma birkaç kere sıktım ve nefes almaya çalıştım. Artık düzgün nefes alabişiyordum, ayak sealeri buraya doğru geliyordu ve bem korkup tırnaklarımı Enesin koluna geçirdim ve Enes hiçbirşey hissetmiyormuş gibi hıçbir twpki vermedi ve beni önüne gelecek şekilse aldı ve bana sarıldı. Seslwr buraya geldi ve Mert beni arkaya çevirsi ve kendiside üstüme eğildi.
"Heyy biz bundan mı korktuk?"
"Owwww bu çok sevimli bir köpek."
"Evet ve yavru."
"Babasız yavrum benim." Dedim ve gülmeye başladım Enes de bana baktı ve oda güldü.
"Aşk olsum ya biz burada ne güne duruyoruz?"
"Sen kabul etmesin artık yapcak birşey yok, bizde başkasını buluruz değil mi yavrum benim." Dedim ve köpeğin karnını kaşıdım."
"Kabul ediyorum hadi babasız olmasın çocuğum benim."
"Banane ya."
"Ne?"
"Dur ne desin sen KABUL EDERİM Mİ DEDİN OHAAAAA YUHH CANIM KÖPEK AYYY!" Dedim ve köpeği öptüm.
"Beni öpmen gerekmiyomuydu ya?"
"Senide öperiz kral sakin ol." Dedim ve Enesinde yanağına bir öpücük kondurdum.
"AYYYY dur bunu fotoğrafa almam lazım bekle." Deyip twlefonumu buldum ve geldim hemen fotoğrafımızı çektim ve instagrama attım.AyşexGülünZz:
Ahhh Tanrım Aşk oldum...|EnesKya4
EnesKya4:Güzrl DÜNYAM🌍.
YigitKorsan:Aaaaaa kızım elden gittiii gidiyoooo.
GüzelinmişimCiddieĞn:Bu aşk değilde niEeeeH?
KeremKya1:Ooooooooo hayırlı olsun Women, Women.
AuAu: Bazen sana sadece Au Au demek düşer.
Kimmişimben:AyEm kardeşmZ.AyşexGülünZz bu yorumları beğendi.
Enes'in anlatımıyla:Ayşe ile sevgili olmayı kabul etmişti, hem onun hemde benim hayatımı riske atmıştım. Bunu yapmak istemiyordum onu zarara sokmak istemiyordum, ona zarar gelecek hiçbirşeyin olmasını istemiyordum. Bu yüzden onu hetkesyen uzak tuyucaktım bu sadece omun içindi onu nekadar sevsemde hayatımız söz konusuudu ve bunu yapmam lazımdı.
"Ayşe."
"Efendim?"
"Hazırlan, yani birkaç eşyanı topla."
"Neden?"
"Benim evime gidiyoruz."
"Olmaz annemler zaten birkaç hafta sonra buraya gelecekler."
"Tamam onlar geldiği zaman gelirsin buraya, yani geliriz."
"Ah, tamam."
"Hatta sen gel birini yollatırız istediklerini gelir alır."
"Tamam. Dur bidakika ne?"
"Boşver hadi çıkalım."
"Hadi."
Evden çıktık ve arabaya geçtik köpekte bizimle geliyordu onla Ayşe arka koltukta, ben ise ön koltukta oturup araba sürüyordum."Hadi bakalım dikkat et."
"Tamam."AyşexGülünZz:
Bundan sen var mı yoktur kiiiiĞh
Yorumlar kapalı
AyşexGülünZz:
Küçük bebeim🥺
Yorumlar kapalı
Arkama baktığımda Ayşe yine fotoğraf çekiniyordu. Bu kız gerçekten bir sosyal medya bağımlısı, en kısa zamanda bir hastaneye götürmem gerwkicek sanırım olsun onun için herşeye değer. Bu bağımlılığına bile alışırım onun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsiniz?/Yarı Texting/
RomanceRastgele insanlara instagram dna mesaj atıyordum ve karşıma bir anda bir hesap çıktı, profilinde ki kişi kendisimiydi bilmiyordum ama hemen o hesaba iatek attım ve yazmaya başladım.