"Hadi şimdi napıcaz?"
"Sahilde hava alıcaz başka napıcaz?"
"Hı doğru." Diyip yürümeye başladığımda arkamda ki Enesin gözlerini ve gülüşünü duyabiliyordum. Arkama baktığımda tam arkamdaydı.
"Neden bana bukadar yakınsın?"
"Afedersin ama bu etek ne ya yürüdükçe yukarı çıkıyo bu."
"(Güldüm) Arkamda dur ozaman." Dedim ve yürümeye devam ettim. Bir anda durdum ve durduğum için kafam Enesin Gögüsüne çarptı ve bana şaşkınca baktı.
"Yanlışlıkla oldu önümde taş vardı, özür dilerim."
"Sorun değil, buranın manzarası güzel miş hadi gel fotoğrafını çekeyim."
"Tamam." Dedim ve kayalıkların birinin üstüne çıkıp Mertin beñi çekmesini bekledim.
(Fotoğraf temsili) ÜZERİNDE O TAKIM VAR GİİB DÜŞÜNÜN.
"Çektim gel düşeceksin."
"Rahat ol toprağım hiçbirşey olmaz."
"Ayşe gel şuraya düşeceksin ya."
"Of ne korktum beee."
Kalktım ama kalktığım gibi geri oturdum, oturmak zorunda kaldım. Neden geri oturduğuma barken Enes sırıtıyord, kendisi oturmuş benide kucağına almıştı.
"Enes napıyorsun?"
"Oturuyorum sen?"
"Onumu soruyoruö ben sence ya!"
"Tamam ya ne sinirlendin sende aaaa."
"Enes elini çekermiain ya belimden?"
"Hayır şuan çok rahat Ayşe."
"Enes kalk şurdna ya." Deyip Rnesin ellerini belimden çektim be Enesin de kalkması için eğilip elimi uzattım.
"Kızım sne eğilme eğilme kaç kere diyicem ya."
"Ya iyilik yapalım dedik burda."
"Tamam yapta eğilme eğilme valla yeter ha."
"Ya tamam eğilmem daha ya ne uzattın."
"Eğilme zaten hadi yürü."
Yürümeye başlamıştık Enes arkamda ben onun önündeydim giderkeb telefondan inatagram a girdim ve çektiği fitiğrafları attım.AyşexGülünZz
@EnesKya4 Teşekkürler:)
EcrinKızmDemişler: Sen kızsan biz neyiz ya?
GüzelinmiyimYiaa:Sen varken umudumu kaybediyorum yapma şöyle şeyler.
KayaKya3:Enes ne alaka ln!
EnesKya4:Derin konular reis.
HilalKya2:What????
HilmiDeler334:Böyle yaparsan kalpten gidicez biz.
KeremKya1:Enes eve gel aslanım!
EnesKya4:Abi sen narıyom burda bea?AyşexGülünZz bu yorumları beğendi.
"Enes hadi geç önüme seninde fotoğrafını çekiyim."
"Tamam ama utanırım."
"AAAAAA BENDİN Mİİİ?"
"AAAAAAA SENDEN."
"Hafi tamam geç önüme çekiiym atıyım instagrama."
"Bağımlısın kızım sen."
"Evet." Dedim ve fotoğrafını çekmem için Enesi önüme aldım.(Fotoğraf temsili)
"Tamam atıyımı bunu instagrama?"
"At bakalım."
"Tamam atıyorum." Dedim ve hemen instagramı bulup Enesin fotoğrafını instagrama attım.AyşexGülünZz:
MertKya4 WOMEN:D
KeremKya1:Hatun iyiymis:d
EnesKya4:Öyleyimdir💅 MFMFKD
AyşexGülünZz: FKFKKDKD
HatunTaş:HatunTaş.
SinemadaKiArkaKoltuk:Düştüm Kaldır beni ADAM!
CerenİZz:Taş mübarek taş.
AyşexGülünZz bu yorumları beğendi."Ya Women diye dalga geçiyolar." Enese güldüm ve parmak uçlarımın üzerine çıkarak Enesin Omzuna kolumu koydum.
"Benim WOMEN ımsın sen rahat ol." Dedim ve elimi kalbimin üzerine koydum. Enes bu hareketime gülmeye başladı onu görünce bende güldüm.
"Hadi beni eve bırak."
"Tamam bin arabaya."
"Tamam." Dedim ve arabaya bindim. Çok uykum vardı Enes bana uyumamı söylemişti ama ben uyumak istemiyordum. Dışarıya baktım kendi tarafımdaki pencereden kafa mı pencereye koydum ve uyuya kalmıştım.Enes'in anlatımıyla:
Ayşe bana uyumak istemedğini söylemişti ama uyumuştu şuan okadar tatlı duruyordu ki onun bende bir anısınım olmasını istediğim için elime telefonumu aldım ve fotoğrafını çektim.
(Fotoğraf temsili)
"Ayşe geldik uyan."
Uykulu sesle konuşmaya başladı.
"Ya uyuyorum burda SUS!" Dedi şuan okadar tatlıydı ki anlatamam. O çok tatlıydı onu seviyordum ama onunla sevgili olamadım bu çok ters olurdu onun hayatını riske atamazdım, onların bana yaptıklarını masum bir kıza yapamazdım. Bu ben değildim.
Ayşe'nin biraz daha uyumasına izin verdim ve o sırada arabayı mahallede bikaç kere daha döndüm artık bina renklerini ezberlemiştim zaten bişiyordum. En sonunda sıkıldım ve Ayşe yi kucağıma alıp evine çıkarttım. Ama bi sorun vardı anahtar nerdeydi? Çantası geldi aklıma, çantasına baktım ve evet anahtar çantasındaydı. Anahtarı aldım ve hemen kapıyı açtım, şimdi ki sorunsa odası, odası neredeydi? Yıkatı katları dolaştım ve birtane oda buldum burası onun odadımıydı bilöiyordum ama onu hemen yatağa yatırdım ve tam gidecekken bileğimde bir el hisseymemle durdum. Bu el Ayşe'nindi eli yumuşacıktı keşke elini sürekli tutabilseydim."Enes."
"Efendim Güzelim?"
"Gitme."
"Tamam burdayım Güzel Dünyam benim."
Onu seviyordum ama dediğim gibi onunla olamazdım, umarım bu dediklerimi sabah uyandığında hatırlamaz. Dedim ve yanına yattım olabişdiğince yakın durmammaya çalışıyordum Ayşe ye.
"Seni seviyorum Enes."
"Seni seviyorum güzel Dünyam."
Dedim ve Ayşe ye yaklaşmak için arkamı ona döndüm ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsiniz?/Yarı Texting/
Storie d'amoreRastgele insanlara instagram dna mesaj atıyordum ve karşıma bir anda bir hesap çıktı, profilinde ki kişi kendisimiydi bilmiyordum ama hemen o hesaba iatek attım ve yazmaya başladım.