xchanie: Delta geliyor musun?
Bugün seninle vakit geçireceğim için çok heyecanlıyım. Sonunda lanet finalleri geride bıraktık.
seobin: Geliyorum sevgilim.
Ama kendimi pek iyi hissetmiyorum.
xchanie: Yoksa hasta mı oldun?
Sana dondurma yeme demiştim. Terli terli dondurma yedin olana bak!
Kendine hiç dikkat etmiyorsun.
seobin: Hayır, sanırım kızgınlığım başlıyor.
xchanie: Ne?
Ama daha çok yok muydu?
seobin: Sanırım seni öyle görmek sinirlerimi çok gerdi ayrıca güzel kokun beni epeyce bir etkiledi.
Tamamen senin suçun.
xchanie: Hey! Bunu üstüme atamazsın.
Kafanı koku bezime sokan sendin.
seobin: Yakalandım...
xchanie: Hazırlığın var mı?
seobin: Her zaman bir hazırlık bulundururum.
xchanie: O zaman sonra görüşürüz?
seobin: Görüşürüz alfa.
∆
Changbin yatakta üstsüz bir şekilde yatarken ikinci gününü geçiriyordu. Deltası alfasının yanında olması için çıldırırken yurt odasından çıkıp onun yanına gitmemek için kendisini zor tutuyordu. El işleri pek fazla işe yaramıyordu. Her ne kadar onu düşünse de onun süt beyazı teniyle cana yakın gülüşü hayalinde kalanlarla olmuyordu.
Chan'ı özlemişti.
Eli yavaşça şişen düğümüne sarıldığında yavaşça ovuşturmaya başladı. Aleti zaten zor durumdaydı ve tamamen kırmızıydı. Düğümü şişmeye başladığında alfasını düşünerek kendisini daha hızlı ovaladı. Sıcak meni yavaşça eline döküldüğünde nefes nefese homurdanıyordu. Deltası boşalmaması için o kadar inatçıydı ki çarşafa dökülenlerin hepsinin boşa olduğunu düşünüyordu.
Changbin kendi kendine homurdanırken çalan kapı olduğu yerde duraksamasına neden olmuştu. Keskin duyu organları tanıdık birinin kokusunu aldığında ayağa fırlamıştı. Bu koku... Tanıdıktı! Chan gelmiş olmalıydı. Ama henüz ikinci günündeydi. Kızgınlığını onunla geçirmek için mi gelmişti?
İyi de bu mümkün değildi. Chan onu seviyor olabilirdi ama belki de kızgınlığına yardım edecek kadar güvenmiyordu. Deltası bunun yalan olduğunu fısıldadığında boxerı bacaklarından yukarı çekip kapıya ilerlemişti. Deltası ve kendisi arasındaki büyük fark buradaydı. Asla uyuşamazlardı. Kapı açıldığında alfası elinde hasır bir sepet tutuyor, taktığı gözlükleri işaret parmağıyla düzeltirken tedirgin şekilde dudağını çiğniyordu.
Changbin bu görüntüye kalbinin eridiğini hissetti. Alfası çok tatlıydı.
"Merhaba delta." Ah bu bal ses. Onu ne kadar da çok özlemişti.
Salyalarını kendine sakla! Onu kaçıracaksın.
Kapa çeneni.
İçindeki kısa tartışmadan sonra kapıdan geri çekilip Chan'ı içeri aldı. "Bir şey mi oldu Chan." dedi kapıyı arkasından kapattıktan sonra. "Hayır, sadece..." Karamel kokusuyla tatlı yağmur kokusu yoğunlaşırken Chan'ın kızarmaya başlayan teni gerçekten de kendisini tutması için epeyce bir efor sarf etmesine sebep olmuştu.
"Sadece kabul edersen sıcaklığını seninle geçirmek istiyorum." Daha sonra kocaman siyah gözler parıltılarla dolu bir bakışı onunla paylaştı. "Sana yardım etmek istiyorum delta. Seninle olmak istiyorum."
Changbin'in duymak istediği cümle kulaklarına dolduğunda hiç vakit kaybetmeden alfanın yumuşak ve dolgun pembe dudaklarına yapışmış, tek ihtiyacı buymuş gibi öpmeye başlamıştı. Bu sırada da eli bol kazağın altından karın kaslarını okşamış, oradan da yukarı çıkıp göğüs uçlarıyla oynamaya başlamıştı.
"Çok güzelsin alfa." Dudaklarını ayırdığında söylediği tek cümle buydu. Alfasının kızarmış dolgun dudakları salyasıyla parıldıyor, yüzünden boynuna doğru ilerleyen kırmızılık teninde tatlı izler bırakmasına sebep oluyordu. Aynı zamanda gözleri öpücüğün sarhoşluğuyla yarı kapanmış şekilde duruyordu.
Changbin hiç vakit kaybetmeden alfasını yatağa yatırdığında üstüne uzanmış, dudaklarını öpmeye, diliyle ağzını keşfetmeye devam etmişti. Alfa altından küçük mırıltılar çıkartırken karamel kokusu burnunu işgal etmişti. Bu da Changbin'in aletinin sertleşmesine sebep olmuştu. İçindeki delta gürültülü bir mırıldanmayla genç adamı ele geçirdi.
"Olması gereken yerde. Benim yanımda. Benim alfam."
Ve Chan gözlerinden umut gözyaşları akarken sevildiğini hissediyordu.
∆
mal mı lan benim çocum öküz.
son için sorry, istendiği zaman özel bölüm yazar telafi ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐫𝐚𝐧𝐝𝐞 𝐀𝐦𝐨𝐫𝐞, 𝙗𝙞𝙣𝙘𝙝𝙖𝙣✓
Short Story❝Ne olursam olayım bu büyük aşkın peşindeyim sevgilim. Göze almak isterlerse onları yok etmek için burada olacağım.❞