1.

29 2 0
                                    

Ema
Seděla jsem na moji posteli a sledovala kdy se na mém mobilu rozsvítí obrazovka a zacne hrát budík. Najednou se tak stalo, vypla jsem ho a šla si udělat raní kávu. Kolem mých nohou se začala plést Lego a mňoukáním my naznačovala že chce pomazlit a taky dát najíst. Odnesla jsem si kafe na stůl a vzala Lego do ruky a začla jsem ji pořádně mazlit vždy mi po ránu zvedne náladu. Pak me ale začala kousat do prstu a já pochopila že je s mazlením konec. Položila jsem ji na zem a dala jí najíst. Sedla jsem si zpátky ke stolu kde jsem vypila ještě docela taplou kávu. Podívala jsem se na mobil „Sakra nestíhám” na to že jsem vstávala v sedm hodin a už je půl osmý a v osm máme být na focení jsem byla pěkně v prdeli. Přiběhla jsem ke skříni vzala jsem si nějaké tepláky a tričko, ale nemohla jsem najít moji mikinu řekla jsem si že na to nemám čas. Přiběhla jsem k botníku nasadila jsem si boty a už jsem chtěla vyjita ale zamnoukani moji kočičky jsem nemohla přehlédnout. Vrátila jsem se zpátky do obýváku aby se semnou mohla ještě pomazlit ale všimla jsem si že leží na moji mikine, kšiltovce a klíči od auta, „Co bych bez tebe dělala” řekla jsem jí a dala pusu na čumák vzala jsem si věci a vyběhla z bytu cestou tak jsem si nasadila mikinu a kšiltovku. Sedla jsem si do auta a jela po cestě jsem se koukala kolik je hodin 7:56 „ Příště budu vstávat v šest”. Když jsem přijela k velké dubově ve které se nacházelo studio, tělocvična a sál kde se fotí bylo 8:12 vběhla jsem do budovy a výtahem jsem jela do 4 patra. Tam už na mne čekali kluci. Když už začali otvírat pusy aby my vynadali zastavila jsem je „ To si nechte na potom už máme patnáct minut zpoždění tak rychle” „ To ty máš zpoždění my tu byli včas” namitl Chris „ No jo no jo” řekla jsem a vešla do dveří ve kterých stal můj bratr „ No konečně jste tady máme menší skluz tak si sedněte” . Sedla jsem si na jedno křeslo a kluci na ty zbylé ale všimla jsem si jak si Min sedl na křeslo které obsluhoval Jun. Pro sebe jsem se usmála „ Proč se tak culíš” zeptal se mne Josh „ Ale nic ” odpověděla jsem mu a podívala jsem se na Juna ten byl lehce nervózní a já jsem věděla proč už delší dobu se totiž Min strašně líbí Junovi říká sice že jenom se mu líbí ale spíš to vypadá že se do něho zamiloval. Podívala jsem se na sebe do zrcadla které bylo predemnou No ty vypadáš strašně pomyslela jsem si štěstí je že teď můžu ještě spát a šikovní maskéri se o nás postarají.

OnaKde žijí příběhy. Začni objevovat