Jinny
Užívala jsem si její přítomnost, ruce tak jsem mnela kolem jejího pasu i přes mikinu a chladný vítr který kolem nás foukal jsem cítila jak z ní vyzařuje teplo. Ani jsem si to neuvědomila a motorka začala zpomalovat, podívala jsem se na dům před náma vypadal úplně jinak než ten můj byl modernější a teď jsem si uvědomila že mne vlastně mnela dovést ke mně domů ale jsme někde úplně jinde zmateně jsem se na ni podívala .
Ema
Zaparkovala jsem před můj barák a podívala se na Jinny nejdřív si ho jenom prohlížela ale pak se na mne zmateně podívala „Ehm promiň ale já tu nebydlím"„ Ja vím že ne ale nereklas mi kam bych mnela jet tak sme tu"„ Hehe, promin”„ Jo neva ale už se mi nikam nechce jet tak nevadí že bys tu přespala"„ Ne nevadí”. Usmála se na mne a já ji usmnev oplatila. Slezli jsme z motorky a šly ke mně na byt. „Jo jenom nevadí ti kočky” zeptala jsem se jí nejiste ale když jsem si všimla na jejím obličeji široký usmnev a jiskry v očích hnedka ze mne nejistota opdla „Ne nevadí já kočky přímo miluju”„ Tak to jsem ráda ”. Vytáhla jsem klíče a odemkla dveře . Okamžitě se mi mezi nohama začla motat Lego ale jakmile zjistila že se u ní doma nachází i Jinny opatrně se k ní začla lísat. „Tak já vas nechám seznámit a půjdu připravit večeři” řekla jsem a šla do kuchyně.
Jinny
Ema odešla do kuchyně a mne tu nechala s tím rozkošným koťátkem, chvíli sem se s ním mazlila pak sem si ale řekla že bych to tu mohla trochu prozkoumat. Na levé straně na chodbě tak byly jenom jedny dveře když jsem jimy prošla nacházela jsem se v obýváku v obýváku byli schody když jsem po nich vyšla byla jsem v asi té největší ložnici jakou sem kdy viděla, vlastně celý ten barák byl hodně velký. V ložnici tak byly jedny dveře kterýma jsem prošla do koupelny nacházela se tu obří vana Jo tak tohle bych přesně potřebovala doma. Zamýšlela jsem se. „Jinny kde seš udělala jsem nám večeři” „Už jdu ” řekla jsem a sebehla ze schodů dolů a pak zamířila do kuchyně. „Kde jsi byla” zeptala se mne, trochu jsem se zacervenala chodila jsem po jejím bytě a ani se nezeptala jestli můžu. „ No šla jsem si prohlídnout barák" řekl jsem a trochu se začervenala.
Ema
Bylo roztomilé jak se červená strašné hodně jsem ji chtěla pohladit po těch jejich tvářiček. „ Mne to nevadí aspoň ti nemusím dělat prohlídku “ „Jo to je pravda " „ Ale pojď si sednout ať ti nevystydne večeře ” obě dvě jsme si sedli a jedli večeři. Připadalo mi že se pořád trochu stidí tak jsem se rozhodla začít konverzaci. „Zajimáš se nějak o hudbu” „ Tak, hraju na saxofon takže asi trochu jo ” „ A máš ráda třeba bubny” „Jo mam sice mne nějak neláká se na ně naučit ale mám ráda ten rytmus a všechno okolo” „ To je supr” řekla jsem a dál se věnovala svému jídlu. „Hele nechceš něco vydet" chvíli na mne nejisté koukala ale pak prikivla. Vzala jsem nádobí a hodila ho do myčky pak jsem i ji vzala dala jí nějakou mikinu ze skříně a vyšla i s ní z domu.
ČTEŠ
Ona
RomancePříběh je o mladé populární dívce která potká v kavárně krásnou čistou duši. Je to můj úplně první příběh takže to asi nebude úplně nějaká senzace. Omlouvám se za pravopisné chyby. ‼️girlxgirl boyxboy‼️