Ema
Když jsem odešla z focení řekla jsem si že bych mohla zajet do jedné cukrárny kde Chris řikal ze pracuje Din. Když jsem vešla dovnitř Din tam nebyl místo něho se místnosti ozíval asi ten nejkrásnější smích jaký jsem kdy slysela . Patril brunetce ktera stála za pultem a nejspíš by mnela obsluhovat lidí. Šlo vydet že si mně nevšimla tak jsem k ní přistoupila o trochu blíž a oslovila ji. „ Dobrý den ” šlo vydet že si mně nevšimla protože trošku nadskočila. Chvíli se na mne koukala zařazeným pohledem. „ Dobrý den co si dáte” „ Co mi můžete nabídnou” „ Tak máme laté, kapučíno,preso ale také bílou a hořkou čokoládu. A zelený a černý čaj”„ Dám si bílou čokoládu” „Tad, nebo sebou” „ Sebou ”. Odešla mi připravit čokoládu a já jsem si ji mezitím prohlížela mnela moc krásnou postavu . Prisla ke mně nadiktovala cenu podala kafe a já zaplatila. „ Mohu se zeptat jak se jmenujete ” najednou se mne zeptala „Ema, a jak vy”„ Jinny Hwang” „ Kouzelné jméno tak děkuji za čokoládu a nashle” „Nashle”.
Jinny
Když odešla málem jsem dostala zástavu srdce. Ona byla tak úchvatná dokonalá a nějakým způsobem mi připomínala Juna. Ještě jsem chvíli udiveně koukala na zavřené dveře ale zpamatovala jsem se hned jak někdo přišel. Byl to Kai. „ Ahoj co potřebuješ” „ Víš jak tu budete mít za týden tu Valentynskou edici”„ No jo chceš nějaký stůl zarezervovat” „ Jo nejlíp nějaký o samote v koutku a mohl bych si objednat ananasový koláč” „ Kdopak asi koho znám má rád ananasy” zasmál jsem se. „ Mlč a objednej mi ten stůl Prosím” objednala jsem mu teda stůl a zákusky odešel a mne už též končila směna tak jsme zhasla kavárnu převlékla se a jela domů.
Když jsem přijela domů tak jsem si dala pořádnou sprchu najednou se můj mozek vypl musela jsem myslet ta tu dívku která si dneska přišla pro bílou čokoládu, ten její pirsynk v nose jemné tetování na krku a krátké blonďaté vlasy, a ty oči za těmi brýlemi byly tak kouzelné modré skoro jsem se v nich utopila. Však nejvíc mne zaráželo že se strašně hodně podobala Junovi, že by měli jenom podobný obličej. Jo tím to asi bude. Výšla jsem ze sprchy bylo 20:00 jelikož jdu zítra s Minem ven, ale ještě předtím tak ho musím vyzvednout protože mají taneční. No dospěla jsem k názoru že už se mi stejně nechce nic dělat tak půjdu spát.Vím že nevydavam vůbec pravidelně 😔😔😔 ale kdyby jste chtěli někdy v budoucnu nějakou jinačí fanfikci tak napište. Píšu jenom girlxgirl a boyxboy. Jinak nic nemám proti Heterosexuální orientaci. ♥️♥️♥️
ČTEŠ
Ona
RomancePříběh je o mladé populární dívce která potká v kavárně krásnou čistou duši. Je to můj úplně první příběh takže to asi nebude úplně nějaká senzace. Omlouvám se za pravopisné chyby. ‼️girlxgirl boyxboy‼️