متنسوش الVote او النجمه قبل القراءه ي حلوين 🩷🌿.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنظر ادهم بصدمه وقال بنفس تلك الصدمه..:
" مش معقوول.. انتي؟!
نظر جاسر إلى ادهم ثم إلى المكان الذي ينظر إليه ادهم فوجد فتاتان يجلسون ويتحدثو..
عاد جاسر بنظره الى ادهم وقال..:
"ايه في ايه؟؟ بتبص هناك كده ليه ومين دي؟؟
ادهم وهو مازال مزهول من رؤيتها..:
" شايف البنت اللي هناك دي.. ام غمازات اللي بتضحك دي مش التانيه..
نظر جاسر ثم قال ببرود: ايوه مالها يعني..
ادهم: هحيكلك..
ثم قص عليه ادهم ما حدث معه وعلى شچاره مع تلك الفتاه..
جاسر وهو يحاول كبت ضحكاته: يعني انت اتضربت من بنت؟!
ادهم بضيق منه: اعمل زي الرخمه التانيه بقى..
جاسر وهو يعلم من هي: طبعا اسيل رخمت عليك لما حكتلها.. واكيد قالتلك .. يعني فهد المخابرات اتعلم عليه من بنت!؟
ادهم بضيق منهما: ايوه يخويا قالت كده.. ممكن تسكت بقى عشان متخلينيش اقوم ارتكب جريمه دلوقتي!!
جاسر وهو يكتم ضحكاته: طيب طيب خلاص..
رمقهُ ادهم بنظرات ضيق.. ثم اخذ ينظر إلى الفتاه نظرات ناريه..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
'على الجهة الاخرى عند حور ودارين'دارين: انا هقوم اروح الحمام..
حور: بسرعه متتأخريش
اومأت لها دارين ثم ذهبت.. مرت لحظات ورنّ هاتف حور ف وقفت من مكانها لكي تذهب وتتحدث ف الهاتف..
واثناء خروجها ارتطمت بشخص..حور بغضب: ماتفتح ي استاذ مش شايف؟؟!
الشخص ببرود واستغراب: والله حضرتك ماشيه بتبصي ف الفون.. مش ذنبي انك مش مركزه!
حور بسخريه: وياترى انت كمان كنت باصص ف الفون ف مشوفتنيش!؟
نظر لها الشخص ثم رفع هاتفهُ في وجهها بمعنى نعم انا ايضا كنت ممسكًا بهاتفي ولم اراكي!!
حمحمت حور له بإحراج: احم..احم.. خلاص حصل خير.. بس ابقى بص قدامك وانت ماشي بعد كده..
نظر لها بإستغراب وقال: ايوه برضو وانتي كمان ابقي بصي قدامك وانتي ماشيه..
ثم اكمل متحدثا لنفسه: حاجه غريبه اوي!!!رمقته حور ثم عادت إلى منضتها هي ودارين.. وحينها كانت تبحث عنها دارين وقد كان وصل الطعام..
دارين: كنتي فين قلقتيني عليكي؟!
حور بضيق: الفون رن خرجت عشان ارد.. ف خبطت ف واحد تلااااجههه.. نصيبه تاخدو!
أنت تقرأ
حـور الـجـاسـر
Romanceهي مرحه وعفويه ولا يهمها احد وهو قاسي وبارد وحياته مليئه بالعمل ولكن بطلتنا لها رأي اخر..!