564 24 9
                                    

Taylor swift: Seven 

"Fyodor Dostoyevski 11 kasım 1821 Tarihinde Moskova'da dünyaya gelmiştir. Kendisi Rus roman yazarıdır çocukluğu hiç de öyle iyi geçmemişti babası sarhoş annesi ise hasta bir kadındı. Babası fyodor nefret ederdi hem de nasıl nefret ederdi onu çocuğu bile görmüyordu. Annesi zavallı bir kadındı annesi fyodor çok severmiş. Fyodor annesine hep bakarmış küçüklüğünden beridir. Babası eve hep sarhoş gelirmiş annesine ve fyodor şiddet uygularmış. Ama fyodor bir gün bu evden gidecekti ve annesini o cehennem evden kurtaracaktı. Ama annesini tam kurtaracakken annesini kaybetmiş. O sırada fyodor çok kötü ve ağır bir kaybetme yaşadı ve bunu hiç atlatamamış. Fyodor bir erkek kardeşi vardı adı mihail onunla arası iyiydi güzeldi ama mihail babasıyla kalmak istediği için bir daha da mihail görememiş. Ne öldü ne kalmıştı sanki yerin dibine girmişti. Ondan sonra fyodor kendine bir ev buldu ve orada kaldı komşusu da vardı artık. Oda nikolai gogol kendisi aynı fyodor gibi rus ve Ukraynalı bir roman yazarıydı onunla her şeyini paylaşıyordu. Ona çok yakındı güvenilir biriydi nikolai. Bir gün nikolai fyodor evine çağırılır. Ve onunla içki içerler her şeyi yaparlar. Ondan sonra. Fyodor lavaboya gider ve bir şeyler düşünmeye başlar. O sırada nikolai telefonuna bakıyordu ve bir an durdu. Ve nikolai ağlamaya başlar. Fyodor o sırada lavabodan yeni çıkmıştı ve tam çıkarken nikolai ağladığını gördü ve ona doğru eğildi. Fyodor ona neden ağladığını söyledi. Ama nikolai fyodor cevap veremedi. Ve fyodor sarılır fyodor bir şey anlamaz ama onun duygusunu çok iyi anlıyordu"

"Ağlama lütfen, nikolai sen ağlayınca ben çok kötü oluyorum.'

"Dayanamayacağım ben fyodor. O anı unutamıyorum

"Unutmaya çalış nikolai. Merak etme ben senin yanındayım.

"Ondan sonra uyurlar tabi fyodor nikolai bir tane yatağında uyuyordu nikolai kendi yatağında yatıyordu. Ve gece çok kötü şeyler oluyordu ama onlar uyuyordu. Ama dışarda kıyametler kopuyordu. Neler neler oluyordu. 1 saat sonra fyodor su içmek için yatağından kalkar ama dışarıya baktığında dışarı tam bir cehennem gibi bir şeydi fyodor umursamadı ve yatağına gitti o sırada nikolai uyanmıştı nikolai cama bakıyordu ama nikolai gülüyordu üzülmüyordu hatta. Fyodor bunu anlamamıştı nikolai fyodor döndü"

"Tokyonun nasıl bir cehennem olduğunu gördüm. HAHAHA.

"Ne? 

"Boş ver.

" Fyodor nikolai bir adım yaklaşır ama nikolai geri adım atar. Çünkü nikolai  böyle adımları sevmiyordu yakınlıktan nefret ediyordu o onun bir travmasıydı. Ortaokul arkadaşları nikolai bir aşk şakası yapmışlardı onunla dalga geçebilmek için. Bir gün nikolai sırasında otururken arkadaşları nikolai çağırırlar ama çağırdıkları yer ise bir depoydu hocaların haberleri bile yoktu. Bir tane kızı şakaya dahil etmişlerdi ve nikolai gözünü kapatmışlardı ve kız nikolai öpmeye başlar arkadaşları ise onu videoya kayit ediyorlardı nikolai neye uğradığını şaşırmıştı çünkü bu yakınlıkları ve öpülmelerinden rahatsızdı kız tekrar bir adım daha atar nikolai kıza bir yumruk atar. Ve gülmeye başlar arkadaşları kayıt durdururlar. Ve arkadaşları nikolai yaklaşırlar nikolai ayağa kalkar ve bir tane çocuğa tekme atar arkadaşları korkudan ne yapacağını unutmuşlardı nikolai gözleri sarıya dönüşür. Ve gülmeye başlar arkadaşları korkmaya başlar. Nikolai gülerek şunu der'" 

" Sizi aptallar. Bu cezayı hakkediyorsunuz. :D 

"Ve çocukları yaralar.

"İşte bu yüzden nikolai yakınlıktan nefret ederdi. Fyodor nikolai bir çay verir nikolai çayını içer. Fyodor telefonundan bir şarkı açar nikolai en sevdiği şarkıydı nikolai ve fyodor dans etmeye başlarlar. Tam her yer cehennemken. 

" Fyodor biraz ciddiydi nikolai ise mutluydu aralarında şöyle bir diyalog geçer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Fyodor biraz ciddiydi nikolai ise mutluydu aralarında şöyle bir diyalog geçer.

"Nikolai. Sence tokyoyu ele geçirilebilir miyiz?

"Geçirebiliriz tabi. Canım arkadaşım 

"O zaman bu dansı bana eşlik eder misin? 

"Tabi ki. :D 


You are so wonderful, fyolaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin