★-ʷʰʸ ᵃʳᵉ ʸᵒᵘ ᵈᵒⁱⁿᵍ ᵗʰⁱˢ ᵗᵒ ʸᵒᵘʳˢᵉˡᶠ

207 10 7
                                    

siouxxie sixxsta: cupcakes.m3p 

"Fyodor ve nikolai o gece çok eğlenmişlerdi. Hala sarhoşlardı nikolai fyodor üstünde yatıyordu. fyodor uyanır ve nikolai kaldırır nikolai zorla kalkabilmişti. Nikolai hemen yemek yapmaya başladı çok yorgundu. Fyodor da öyleydi fyodor yorgun yorgun yürüyordu nikolai yanına gitti nikolai bacakları yorgunluktan yemeği nasıl yapacağını bile unutmuştu kafası çok ağrıyordu tam nikolai bayılırken fyodor nikolai yakasından tutar nikolai yorgun yorgun yüzlerle fyodor bakıyordu ve şunu dedi fyodor." Bırak sen yemek yapmayı. Ben yaparım" nikolai başını salladı hayır dercesine ve nikolai kalkar ve yemek yapmaya devam eder. Fyodor ise kitap okumaya devam eder en sevdiği yazar ise tam evindeydi. Evet doğru bildiğiniz Nikolay gogol. Yani nikolai aynı fyodor gibi yazardı. Fyodor kitap okumaya başlar o sırada da nikolai yemek yapıyordu. nikolai başı dönüyordu yorgunluktan yemeğin buharı nikolai yüzüne buharlıyordu. Nikolai yemek yapmayı bırakır. ve bir yerde oturur kafası çok karışıktı. Ve yere bakmaya başlar çok endişeli bir yüzü vardı sanırım bir şey olacak diye çok korkuyordu. 1 saat sonra cam kırılır nikolai korkudan yere yığılmıştı neye uğradığını şaşırmıştı o sırada fyodor o cam sesini duyar ve mutfağa gider. Nikolai korkudan ne yapacağını bilememişti ve fyodor hemen nikolai o ortamdan uzaklaştırır. Fyodor camları teker teker alır ve çöpe atar nikolai dışarıya çıkar. kendine içki alır ve dışarda içmeye başlar. fyodor bahçeye çıkar ve orada nikolai içerken görür yanına gelir ve şunu der" Bana da veriri misin?" nikolai kafasını evet dercesine sallar ve fyodor içki doldurur ve hep beraber içerler. Havaya bakıyorlardı havada kuşlar uçuşuyorlardı kuşlar ötüyordu hava çok güzeldi. Ama bu uzun sürmeyecekti. Hava bir an yağmurlu ve şiddetli bir havaya sebep olur yağmur o kadar şiddetliydi ki birbirlerini bile göremiyorlardı. Yağmur her yeri yıkıp dökmüştü nikolai yağmurdan bir şey göremiyordu fyodor da aynıydı ve onları bir sadece yağmur ayırmıştı."

" Nikolai hiç bir şey göremiyordu fyodor bile göremiyordu nikolai fyodor arıyordu ama bulamıyordu fyodor ise bir yerden düşecekti ve birisi nikolai bağırarak nikolai diye bağırmaya başlar birisi" YARDIM ET NİKOLAİ!" o bağıran da fyodor tam kendisiydi nikolai fyodor sesini duymuştu ve elindeki içki şişesini bir yere fırlatır ve fyodor elini tutar onu kurtarmaya çalışıyordu. Ama kurtaramamıştı bile ve fyodor bir tepeden düşer nikolai ona doğru bağırmıştı." FYODOR!" nikolai çok üzülmüştü hem de ne kadar üzülmüştü. Fyodor kendine geldiğinde bir tepenin üstündeydi. Ve hiç kimse yoktu nikolai yoktu ve fyodor ilk defa yalnız olduğunu biliyordu. Ne yapacağını bilmiyordu ve kendine vurmaya başladı. HEPSİ BENİM SUÇUM DİYE" bağırmaya başlar fyodor böyle kendini suçlamaya devam etmişti. Ve bir daha ne evine geri dönebilmişti ne de nikolai dönebilmişti."

" 6 hafta sonra..

You are so wonderful, fyolaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin