Taylor swift, Bon lver: exile
Fyodor ve nikolai hala hastanedeydiler nikolai uyumuştu sabah akşam uyumamıştı bile gözleri sulanmıştı ağlamıştı fyodor bir şey olacak diye çok korkuyordu. Fyodor ise geçmişteki olaylarla yüzleşiyordu. O sırada fyodor kalbi hızlı hızlı atmaya başladı nikolai ne olduğunu anlamamıştı. Ve hemen doktorları çağırdı. Doktorlar hemen yetişebilmişlerdi nikolai dışarıya aldılar. Fyodor kalbi hala hızlı atmaya başlıyordu terlemeye başlıyordu nefes alamıyordu o sırada nikolai kalbini tuttu. Sıkı tutmuştu fyodor bağırmaya başladı. Doktorlar fyodor sakinleştirici iğne yaparlar fyodor uyur. Nikolai fyodor bağırmasını duyar nikolai çok endişeliydi. Aradan 1 dakka geçer, doktorlar nikolai yanına gelir. Doktor nikolai şunları der. Nikolai. Fyodor durumu kötüleşti kendisi menenijt hastası. Ateşini ölçtük ve ateşi 41 dereceden fazla ama ateşini iyice düşürdük. Nikolai doktoru dinledi ve fyodor yanına gitti. Fyodor uyuyordu nikolai elinde çiçekler vardı eline çiçekleri verdi şunları dedi. İyileşeceksin fyodor iyileşeceksin. Fyodor bir şey duymuyordu sadece uyuyordu o sırada rüyasında bir beyaz bir evin içindeydi. Ve bir tane kız onun yanına gider. Kız adama bir kağıt verir kız şunları der. Seni gördüğüme sevindim fyodor. Artık sen karanlıkların kralı fyodor Dostoyevski'sin. Fyodor bir şey anlamamıştı ve kızı takip etmeye başlar bir tane saraya girerler. Herkes fyodor alkışlıyordu. KARANLIĞIN KRALI FYODOR DOSTOEVSKİ GELİYOR!. Fyodor kral olmuştu saraya girdiğinde bütün şövalyeler eğilmişti. Hizmetçiler fyodor bir bir şey giydirdiler ve fyodor halkın yanına çıktı. Halkı çok mutlu ve samimiydi. Fyodor çok mutluydu ve konuşma yaptıktan sonra herkes evlerine girdiler fyodor ise sarayda oturup meyve yiyordu fyodor için hayat artık çok güzeldi.
Ama fyodor hiçbir şey bilmiyordu halkı aslında çok kötü bir halkmış ama fyodor oyun oynuyorlardı fyodor kalbini kırmak için. Hizmetçiler ve şövalyeler bile kötüydü herkes fyodor tuzak kurmuşlardı. Fyodor kalbini kırmak için bir şeyler hazırlamışlardı çoktan. Mikula adlı bir kişi fyodor o kadar kötü bir plan yapmıştı ki fyodor amel defteri kapanacak gibiydi. Herkes fyodor plan kurmaya başladılar, Kralı tahtandan kaldıracaklar ve ülke onların olacaktı.
......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are so wonderful, fyolai
ChickLit─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── ➜Do not distress yourself. I am on your side. You are a wonderful human being. Nikolai ➜... #fyolai