Heyecanla yerimden kalkıp benden daha heyecanlı görünen Tae'nin yanına gittim.
Dışımdan ne kadar çıtkırıldım bir kız gibi gözüksemde en az Lisa kadar yaramazdım.Tae ile olan ilişkimiz her ne kadar güzel gitse de heyecan yoktu.Her gün önceki günün aynısıydı.Aklıma gelen fikirle gülümsedim.
"Tae kendine ve miniğine ne kadar güveniyorsun?"Benden normalde bu tarz konuşmalar beklemediği için afalladı.Kulağına eğilip "the sex game diyorum salak"Gözlerimin içine bakıp cümleyi devam ettirmemi bekliyordu."Diyorum ki kim kimi sex yapmayı isteyecek duruma getirirse o üstte olur."Benim böyle fantezilerim olduğunu ona konusu geçtiği bir zaman söylemiştim ama kendisi de bu konuda ısrarcıydı.Kulağıma eğilerek "İşime gelir güzellik"dedi cezbedici deep voice'si ve nefesini kullanarak."Başlıyorum o zaman"Bacaklarımı yatakta oturan Tae'nin koltuk altından geçirerek üstüne oturdum.Rahatsız olduğumu hissettiğinde beni yerleştirdi.
Çocuklar eve gitmişti.Yerde Lisa'nın 1 hafta önce aldığımız hiç kullanmadığı ama şuan dibinin göründüğü ruja baktım.İçimden ne kadar terbiyesizler derken aklıma kendim geldim.Evde tek olmanın verdiği rahatlıkla "Terbiyesiz olucaksak en asıllısı olucazz"diye bağırdım.Ardından hemen elime telefonu alıp Tae'ye galerimden fotoğraf gönderdim.
Selam yakısıklı❤️🔥💋
T💋:nw ananisikwm
T💋:intikamini alicam |
Selam güzellik❤️🔥💋
J💋:swka yapiorsun
J💋:ne cevherler varmis sende amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the sex game-taennie
Fiksi PenggemarJennie Taehyungla olan sevgililiklerine renk katmak amacıyla bir oyun uydurur.. kth&kjn 04052023