Előszó

43 1 0
                                    


Még meg sem néztem a filmet és már az ő editjeikkel volt tele a tiktokom. Majd megnéztem és bumm, értem, szerintem értem miért shippelik őket az emberek. Úgyhogy elkezdtem fanfictionöket olvasni ao3-n és volt nem egy, ami nagyon tetszett. Kialakult a saját elképzelésem a fejemben róluk, egy egyedi történet ami teljes mértékben követi a filmet (mert őszintén nem szeretek olyat olvasni, ami eltér) és most próbálkozom megosztani veletek.

Reménykedek benne, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki látja kettejük között a dinamikát Magyarországon. Mivel, mint ahogy a leírásban is írtam, nem találkoztam magyar alkotással, úgyhogy csak reménykedek benne, hogy nem vagyok egyedül. Mellesleg a történet olvasók nélkül is be lesz fejezve, mert ki van alakulva a fejemben és ha más nem, magamnak mindenképp késszé akarom tenni.

Mint korábban írtam követni fogja a filmet, nem tudom mikorra készül el a teljes történet, de az Avatar 3. része előtt írtam szóval így ahhoz már nem fog kapcsolódni. És igen tudom, hogy nem most jött ki a film, de akkor nem lett volna időm a suli mellett írni, most meg májusban már laza minden, bár ez nem azt jelenti, hogy tökélétesen tartani fogom magamat a fejezetek feltöltéséhez, de mindent megteszek. (ez igazából az olvasóktól is fog függeni) Úgyhogy egyenlőre hetente egy részt tervezek, majd még kinézem melyik napokon, de ha jól haladok, akkor ez megnőhet kettőre.

Megtalálható lesz benne Tsireya és Lo'ak párosa, mivel imádom kettejüket, borzasztóan aranyosak, Tsireya mint egy angyal olyan kedves, Lo'ak pedig, mint egy kisebb Jake, nagyon szeretem a srácot. Illetve Kiri és Spider (Gekkó) kapcsolatáról is lesz szó. Mivel fontosnak tartom kifejezni a kettejük közötti kapcsolatot, természetesen ez az lesz, ahogyan én látom őket, nem feltétlenül Cameron. Kicsit tervezek belemenni egy kis Rotxo x Kiribe, de ezt még meglátjuk. Rotxo babám, olyan édes ehhez a világhoz, és azok a szemek, amivel Kirire néz...

T/3-ban írom, mert így nekem is könnyebb kifejeznem magam, viszont Neteyam és Ao'nung pov lesz váltakozva. Lesz, hogy Neteyam felől és a Sully család felől lesznek megközelítve a dolgok viszont lesz, hogy Ao'nung oldaláról, így Tsireya és Rotxo is nagyobb szerepet kapnak majd.  (🌊🐟🌊 pov váltás jelzése Ao'nungra, 🌳🐒🌳pov váltás jelzése Neteyamra, illetve amelyik pov-ban véget ér a fejezet, a következő abban kezdődik majd)

Na de ha már idáig eljutottál és nem ment el a kedved ettől a történettől, (amit őszintén remélek) akkor jó olvasást kívánok neked és remélem meg leszel elégedve a sztorival!

Between  Waves (SZÜNETELTETVE)Where stories live. Discover now