ZAPOWIEDŹ

24 4 7
                                    

„- Szanowni obywatele, nadajemy ten komunikat w związku z wystąpieniem nietypowych ataków w stolicy. Godzinę temu doszło do kilku zamieszek, w wyniku których rannych zostało około dziesięciu osób. Służby ratunkowe dotarły już kwadrans temu i trzymają sytuację pod kontrolą. Na miejscu jest już nasza reporterka Victoria Nuntius. Prosimy cię o dokładniejsze informacje.

- Dzień dobry. Tak jak już państwo słyszeli, całkiem niedawno doszło do ataku na przechodniów, znajdujących się na ulicach wschodniej dzielnicy miasta. Każdy z nich posiadał takie same obrażenia, a mianowicie dwie kłute rany w pobliżu tętnicy szyjnej, co daje nam dowód na to, że przestępstwo popełniła ta sama osoba, lub grupa ludzi działających wspólnie. Nie znamy jednak przyczyny tego okropnego czynu. Ranni zostali natychmiastowo odwiezieni do dzielnicowego szpitala, gdzie każdy z nich otrzymał pomoc. Na ten moment nie mamy informacji o żadnych ofiarach śmiertelnych, ale poszukiwania nadal trwają.

- Dziękujemy Victorio. Wiemy również, że sprawca nadal nie został odnaleziony. Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa prosimy, aby nikt z mieszkańców nie opuszczał domów po godzinie 19:00 i przed 7:00 rano. Będziemy informować was na bieżąco o dalszych wydarzeniach. Zostańcie z nami, a już po przerwie..."

Emily gwałtownie wyłączyła telewizor, a pilot odrzuciła gdzieś w bok, nawet nie patrząc na to gdzie ląduje. Dziewczyna zdecydowanie nie była osobą, która ślepo wierzy w plotki i pogłoski, ale dzisiaj w drodze wyjątku kierowało nią jakieś dziwne przeczucie. Nie zdążyła nawet chwycić telefonu, gdy w pomieszczeniu rozległ się dźwięk przychodzącego połączenia. Osoba, która wyświetlała się na ekranie tylko potwierdziła jej obawy.

- Błagam tylko nie to, tylko nie to – powtarzała pod nosem, gdy naciskała palcem zieloną słuchawkę.

A słowa, które usłyszała po odebraniu połączenia sprawiły, że telefon po chwili z głośnym hukiem upadł na panele, rozbijając szybkę w drobne kawałki.

Bestia - DRUGA EDYCJA - ZAPOWIEDŹOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz