Későbbre ígértem, de minden jelentkező leadta a művét, szóval ki rakom az eredményt már ma.
Nagyon nehéz volt a választás, csodaszép munkák születtek. Ezúttal van különdíjas, illetve egy holtverseny is lett.
Na de nem is húzom tovább a szót, nézzük is az eredményeket.
Különdíj: @Ruby-Garden-Blossom
Ez nagyon megfogott, igazából nem tudom miért, de valahogy más mint a többi, különleges, de mégis tökéletesen megfogja a témát.
5. Helyezet: @Stanger_girl14
Nagyon nagyon szép borító lett, illik a témához, de valahogy a cím eltörpül, az alkotó nevével egyetemben, olyan mellékesként van ott.
5. Helyezet: aranyhaj_serpenyoje_
Az elképzelés, a képek, a cím és az alcím is tökéletes, de az összkép nekem valahogy zavaros, kicsit olyan mindentis hatása van.
4. Helyezet: VicacIca0415
Nagyon tetszik az összkép, a stílus és a megvalósítás is. Tökéletesen illik a témához.
3. Helyezet: TheFanniny
Nagyon szép borító, a színvilág kifejezetten tetszik. Gratulálok hozzá!
2. Helyezet: Lady-Windsor
A színvilág nagyon tetszik, a betűk pedig egyszerűen zseniálisak. A virágok pedig a gyémánt a koronán, ami egésszé teszi az összképet.
1. Helyezet: TheFanniny
Minden ízben győztesnek született borító. Tetszik a szereplők elhelyezése, a háttér, és a betűtípus is nagyon illik hozzá.
Nyeremények:
•5. Hely-> 5 vote
•4. Hely-> 6 vote
•3. Hely-> 8 vote
•2. Hely-> 9 vote
•1. Hely-> 10 vote+listázásKülöndíj: 6 vote+ listázás+ kiválaszthatod a következő verseny témáját.
Gratulálok mindenkinek! Amint a különdíjas megmondja a következő témát, hozom is a versenyt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Borítóverseny
AcakSzóval már sok ilyen könyv van, de azért én is csinálok egyet